
Ben belirli bir yaştan sonra saymamak için bıraktım 😂 Hatırlayıp kutlayan arkadaşlarıma teşekkürler ☺

Ben belirli bir yaştan sonra saymamak için bıraktım 😂 Hatırlayıp kutlayan arkadaşlarıma teşekkürler ☺
Cevap
9Cevap
Kutlamam. Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar.
Teşekkürler
Rica ederim 🙏
Kutlarım tek kişilik pasta alıp mum üflerim o kadar her sene tekrarlarim kimsenin haberide olmaz doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim :)
Yeni yaşın hayırlı olsun. Nice mutlu senelere 🍰
Ben artık doğum günlerimi kutlamayı sevmiyorum 💆♀️😂
ahahah teşekkür ederim :)) 🎉
Zorla doğum günümü kutlamalarını sağlıyorum, sanırım 50 yaşını geçene kadar bu devam edecek :D Doğum günün kutlu olsun
Teşekkür ederim :D Valla ben dedim bir şey istemiyorum haberiniz olsun :))
İyi ki doğdun mr çilingir sofrası gıymetlimisss jsjs
Teşekkürler :)
Nice mutlu yıllara 🌸
Tabii ki kutlarım, unutulmasını da sevmiyorum 😅
Teşekkür ederim :D 🎉
Yaş 35 yolun yarısıdır diyerekten moralini bozmak isterim djjdjs Doğum günün kutlu olsun 🥳
Dante severiz ya sorun değil :D. teşekkürler :)
Doğum günün kutlu olsun nice yaşların olsun 🥳
Teşekkür ederim :))
Nice mutlu sağlıklı senelerin olsun canım arkadasım🎂
Teşekkür ederim can arkadaşım 🥳
Kendi kendime geçiyor genelde
Doğum günün kutlu olsun 🎇
Teşekkür ederim
Rica ederim
Seneye 30 um kutlamasinlar 😅 20 li yaşlarımı kutlamadılar da bu saatten sonra kutlasalarda boş
Hayır, kutlayan olursa kabul ederim mutlu yıllar dilerim bu arada.
Kutlamıyorum gerek yok peder bile duyduğum güne lanet ederdi skzkkzkz
Özel bir kutlama organizasyonu değil ama çocuklarım ve yakın çevrem kutluyor
He kızlarsoruyor hayrına kutlamıstı benimkini de çok mutlu olmustum
Yeni yaşın çok güzel olsun, seviliyorsun 💝
Teşekkür ederim :))
İyi ki doğdun 🙃 Evet kutlarım.
Teşekkür ederim :)
Doğum günün kutlu olsun 🥳.
Teşekkür ederim 🎉
Rica ederim 💜
Doğum günün kutlu olsun dark😊
Teşekkür ederim 😊
Kutluyorum kutlamasına ama onun kutlaması benim için daha çok anlam ediyor sanırım 🙃
Benim hiç umrumda olmaz ama sağolsun annem es geçmez
hayir kutlamiyorum kutlayanimda yok boyle
Hayır kutlamıyorum.
Yok kutlatmam kimseye
sevdiklerimle kutlamayi seviyorum bu yuzdeen evet
Kanımca olabilir
Kutlamam
İyiki doğdun aşko🍀
Teşekkür ederim :))
İyiki doğdun.
Teşekkür ederim :))
Hatırlayan bir kardeşim kutlar sağolsun
Kutlamam
Kutlamam
Kutluyorum evet
Kutlarlar
Arada sırada
Kutlarım
Ailem ve arkadaşlarım unutmazlar sağ olsunlar
Çok değil
Hiç kutlamam
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Dark_Scourge, doğum günü değil mi, insanın kendine hediye ettiği bir hatıra! 🎂🌟 Her yıl büyük ya da küçük fark etmez; yaş almanın ayrı bir güzelliği var. Evet, belki sayıların önemi azalıyor ama özel günlerin duygusu baki kalıyor. 🌸
Yeni yıl da bir nevi doğum günü gibi aslında, ne dersin? 🕊️ 2025'e girerken kendine özel bir kutlama ya da bir dilek dilemeye ne dersin? 🎄✨ Birlikte mutlu yıllara dostum, enerjin hep böyle olsun! 🕺💃💫