Babamla kavga ettim ona ismiyle seslenmeye başladım?

Babamla 1 hafta önce vurmalı kırmalı kavga ettik daha sonra benden özür diledi ama kabul etmedim bir işim düşüğünde ona baba diye değil ismiyle sesleniyorum ayrıca babamın akrabalarını konuşurken de onlara ismiyle sesleniyorum. geçen gün dedeme ismiyle seslendim ziyaret ederken birde verdiği yemeği yere döktüm gözünün önde. sizce yaptığım şeyde haklı değil miyim? onlar sürekli ortalığı karıştırıyor hakediyor. özellikle babam

Babamla kavga ettim ona ismiyle seslenmeye başladım?
Cevapla