Faiz haram diyorlar ama kendileri fırsatçılık yapmıyormu?

Bana iş yerinden biri faiz günah cehenneme gideceksin dedi, tek sorun bumu? Zaten vergiler yüksek ülkede firsatçilik var devlet halkı soyuyor islam diye milleti kandiriyolar, şükür edin diyip kendileri lüks hayat yaşarken faizmi sorun ve cehennemlik oluyor? Müslümanlardan biktim artik defolun gidin birde sözde saygi hoşgörü dini olacak bunu diyen kiside kadinlar çalişmasin çok saçma demişti bu kadin düşmanliğiniz varya... kadinlar var olmasa din diye birsey olmayacak
Faiz haram diyorlar ama kendileri fırsatçılık yapmıyormu?
Cevapla