1999 doğumlu insanlar size yaşlı mı geliyor?

Ben 1999 doğumluyum özellikle 2 senedir filan 2000li çocuklar büyüdüğü için sanki bize çok eski bir tarihten kalmışız gibi muamele çekiliyor. Yani 90li yıllardan kalma bir tarih diye. Halbuki ben kendimi 90lara ait gibi böyle hissetmiyorum. Hatta z kuşağı sınıfına bile giriyorum🤔

1999 doğumlu insanlar size yaşlı mı geliyor?
Cevapla