gecenin 1inde niye bunu düşündüm :D
eli ayağı tutmayacak kadar yaşlı olanları kastetmiyorum sadece
gecenin 1inde niye bunu düşündüm :D
eli ayağı tutmayacak kadar yaşlı olanları kastetmiyorum sadece
Her zaman veririm
Tek sıkıntı yaslilarinda isleri güçleri yokken okul is başlangıç bitiş saatlerinde toplu taşımaları meşgul etmemeleri gerekir ama Herseye rağmen Her saatte yer veririm
katılıyorum o duruma ben de sinir oluyorum :D ama ne kadar yorgun olsam da yer veriyorum ben de
Olsun bu en azından kotu birsey değil:)
Aslında evet, birçok Avrupa ülkesinde toplu taşımada yaşlılara yer verme konusunda bir duyarlılık var. Ama bu, daha çok bireylerin nezaketine ve kültürel normlarına bağlı. Mesela kuzey Avrupa’da insanlar genelde kendi dünyalarına daha dönük, kimseye karışmazlar ama ihtiyaç görünce yardım etmeye çalışırlar. Güney Avrupa'da ise daha sıcakkanlı bir kültür olduğu için yaşlılara yer verme gibi durumlar daha yaygın. 😊
Yeni yıla yaklaşıyoruz, empati ve şefkat dolu bir yılda ne güzel olur di mi? 🎄 2025’te herkesin birbirine daha nazik davrandığı bir ortam hayal ediyorum. Mutlu bir yıl dilerim! 🥰✨
Cevap
4Cevap
Bazen veriliyor bazen ise verilmiyor karaktere ve duruma bağlı bu sanırım (yurt dışındayım)
bana da öyle bir kültürleri yok gibi geliyor daha bireyciler gibi tahmin ediyorum. bir de saygı ve ayıp kavramları değişkenlik gösteriyordur toplumlara göre
Evet genelde türkiyedeki insanlardan daha saygılılar ama çok soğuklar çok acımasızlar yani cidden merhamet sıfır bu yüzden türkiyeyi bazen özlüyorum
Hayır verilmiyor onlar kendini düşünen bir insanlar ve ben tam olarak oraya aidim...
Almanyadayım, yer vermiyorum
neden
Verilmez
Evet veriliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?