Neden her girdiğim ortamda yok sayılıyorum?

Bıktım artık. Nereye gitsem ne zaman insanlar içine çıksam bir ortamda olsam herkes birbiriyle konuşur ben öylece kalırım, konuştuğum zaman dinlemezler dinlemezden gelirler hemen sözümün üstüne söz eklerler. Birileriyle tanışmak için adım atsam bana durduk yere soğuk tavır takınırlar. Ne yapmam lazım beni ancan yaşadığım durumu yaşayan varsa anlayabilir...
Neden her girdiğim ortamda yok sayılıyorum?
Cevapla