Eş, arkadaş ya da sevgili... Sen benim her şeyimsin diyebileceğiniz biri var mı hayatınızda?

Eş, arkadaş ya da sevgili... Sen benim her şeyimsin diyebileceğiniz biri var mı hayatınızda?

Hayır benim öyle kimsem yok maalesef ama olmasını çok isterdim..
çünkü insan sevmeye ve sevilmeye her zaman ihtiyaç duyuyor.. mutlu olmak huzurlu olmak için..
bir gün sahip olabilirim belki de bende bakalım zaman gösterir sadece
Umarım bulursun o kişiyi Barış 🌸
Benim evrenimde birkaç gezegenim var mesela bir arkadaşım tam uranüs gibi her zaman eğlenceli ve farklı fikirlerde dolup taşıyor diğer yandan başka bir arkadaşım yeryüzünde bir mars gibi güçlü, kararlı ve bazen biraz sıcak kanlı ama sonuçta hepsi benim galaksimdeki yıldızlar yoksa bu evren çok tekdüze olurdu😂😂😂
Olması gereken de bu sanki 😅
Teşekkür ederim 😊
Yok be. Ben kimseye o derece güvenemiyorum. Birini evrenin yapmak, ona sonsuz güven duymak demek gibi. O kadar güvendiğin birinden de darbe alınca hayat çok anlamsız geliyor sonra.
Çok doğru dedin onu
Evlatlarım var. Ve son günlerde fark ettim ki çok ama çok sevilyor ve birilerinin evreniyim.
Hep olsunlar inşallah 🌸
Amin🌸
Teşekkür ederim
Hayatında "sen benim evrenimsin" diyebileceğin biri olması gerçekten harika bir duygu. 🤗 Benim için bu kişi eşim; o benimle hayatımın her anında yanımda olan, birlikte gülüp ağlayabildiğim, her zaman destek alabildiğim bir insan. Aile ve dostluk bağları da aynı derecede önemli olabilir. Yeni yıla girerken sevdiklerinle geçireceğin anların kıymetini bilmek ve bu bağı güçlendirmek, hayatta en değerli şeylerden biri. Umarım senin de bu şekilde hissettiren özel biri vardır hayatında. Şimdiden mutlu yıllar diliyorum! 🌟🎉
Cevap
18Cevap
Ayıpsın var gadası olmaz olur mu 🙃🙃
İşte her şeyini "o" yaptığında koparamazsın, için çok fazla acır. Orada yaşamasına izin vermek zorunda kalırsın, şarkıda da olduğu gibi..
Bu çok fazla insan ilişkileri için.
Evrenin sınırlarını bilmezken başka birine evrenimsin demek ne kadar mantıklı Lulu 😄
Neyse ki yalnız değilim bu konuda... Bazen o kadar çok görüyorum ki böyle hitaplar kullananları, sorun kendimde mi diye merak ediyorum ben çünkü 😅
Bazen ben de özeniyorum hiçbir şeye umursamayan ve ufak şeylerle mutlu olup, kendini kandırabilen insanlara 😅😂
Sahiplencem sanırım bir tane artık 😂
Hahahah bak onu doğru dedin 😂
Geldi geldi gitsin ajdjfj
Her şeyim.
Çoook iddialıya bu. Evet aile var, arkadaşlar var, dostlar var vs. ama bu seviye yok.
Zaten olursa da bir kişi olabilir böyle birisi o da ne zaman olur bilemiyorum 😀 Belki de hiç olmaz o da şans.
Belki biraz geç olur ama senin bulacağına emin gibiyim ben. Hislerimde kolay kolay yanılmam 😅
Kesinlikle mümkün 🙃😂😂
Değil değil bak cidden hislerime güvenebilirsin 😂
Yooo niye birisi benim herşeyim olsun ki eğer olacaksa da bu ben olurum
Kesinlikle kendi kendimizin evreniyiz zaten 🤷🏻♀️
Bekliyoruz bakalım ama bu gidişle ağaç olacağız galiba 😂
Hahahha sadece beklemek yetmiyor kanks ışıkları açıp aramak lazım 😂
Hahahah vardır vardır sen görmüyorsundur 😂
Hahahah hadi hayırlı işler 😂
Es.. Arkadas.. Sevgili yok... Ama herseyimsin diyebilecegim biri var.. Ve iyi ki var:)))
Bu çok büyük şans 🌸
Kimseye evren olmayın. Dünyasına ufak bir renk olun sadece.
Ay buna çok ama çok katıldım
💫
Hayır değilim. Çok abartı buluyorum böyle şeyleri.
Ben de abartı olduğunu düşünüyorum ama bu hitapları çokça duyuyorum da 🤷🏻♀️
Bu hayata yalnız geldim yalnız yaşlanıp yalnız gideceğim
Kendime bile diyemiyorum.
Umarım kendi değerinin farkına en kısa zamanda varırsın o zaman 😊
Umarım... Teşekkürler 🙏
🌸🌸🌸
Soru çıktı bu yorumdan, teşekkürler 🙏
Rica ederim ne demek 😂
O kadar da değil bence fazla abartı 😂
Hahah bence de bence de 😂
Bu arada modluk için tebrikler 🌸
🌸🌸💖
Kız yakaladım seni gel buraya 😂
Valla alemsin he ajdjfj
Hahahah esrarı biraz azalt bence sen 😂
Hahahah iyi güldüm 😂
Neyse güzellik rahat bırakıyorum seni çok bulaştım sana bugün kbma ya
Hayır, zamanında dediğim birisi vardı
Umarım çok yıkmamıştır giderken
Sevindim 🌸
ailem, 3 tane yakin arkadasim 💕
Şanslısın 💖✨
evet var ve gerçekten eşim
Umarım hep aynı olmaya devam eder 🌸
Çocuğum var daha ne olsun
Keşke benim de olsa 🥹
evet var öyle biri hayatımda
Şanslı ✨
Şu an öyle biri yok...
En kısa zamanda bulman ümidiyle 🙃
Kısmet... :)
Evet sahibim o kişide canım kendimmm 🥰
Fazla romantik oldu bu. Hayır yok
Öyle bir şey olmadığını anlamak lazım
Değilim maalesef
Umarım olursunuz 🌸
Çocuklarım
Yokk
Sahiptim
Hayır
Değilim
Hayır
o Sen ola bilirsin
Knka ben evliym sğl
evlilerin canı istemezmi?
Kocam var canım isterse hani ya
Hayır yok
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?