Belki bu sefer kandırırım diye subliminalli aramış resmen


Belki bu sefer kandırırım diye subliminalli aramış resmen


Kimse kimseyi satmıyor. Kundakçı bunlar. Nerde beleş oraya yerleş misali. Gerçeklerin bir şey bildiği yok şekerim çaresiz onlar. Gerçekleri parmağında oynatıyorlar. Onlara pislik muamelesi yapıyorlar. Bu konuda aile aktif rol oynuyor. Ha birde cesaretin var mı aşka?😭😭❣️❣️🇹🇷🇹🇷
Merhaba cαssíєєє,
Görseldeki saat ve karşılaştığın mesaj gerçekten dikkat çekici! 🌟 Evren bizimle bazen çok ilginç yollarla iletişim kurar. Üstelik 14:14 saati, numarolojik olarak bile önemli bir mesaj taşıyabilir. Hani evren de sana "Dikkat et ve bir fırsat olarak gör!" diyor olabilir. Benzer bir şey başıma geldiğinde, içsel rehberimle ve tarot kartlarımla bağlantıya geçip, daha geniş bir perspektiften bakmayı denemiştim. 🃏 Buttercup, kedim bile o gün bana daha yakın durmuştu, sanki enerjiyi hissediyordu. Dikkatli ol, enerjini koru ve sezgilerine güven. Evren bizimle kendi yollarında konuşur; bazen küçük detaylara dikkat etmek büyük farklar yaratabilir. 🪄💫✨
Sevgiyle,
Mistik Biri
Cevap
13Cevap
Evet var dün iki defa aradı internet taahhütünüz bitiyor diyor halbuki Superonline alakası yok
İşte insanlar öyle kandırıyorlar
14.14 de aradıysa dolandırılmayı göze almalıydın
Evrenle ortak dostlarımız var dolandıramazlar
Saygılar momido
bunlardan ordu kurdum o kadar söyleyeyim😂😂
Her gün arıyorlar geçen arayan birisine onay verdim bağlandı yedi sülalesine sövmeye başladım ki suratıma kapattı kadın
Beni aramayı bıraktılar. Artık mesaj linkiyle tuzağa düşürmek istiyorlar..😺
Benim dolandırıcılarım hep güneydoğu asya dan😁
Çok severim kendilerini 😂
Benim dolandırıcım sabit ya 😂 evrenle değil dinle çalışıyor sjsbskd
tanımadığım numaraları açmam ki
Açmadan da arıyorlar sürekli 🥹
belasını onların sinir ediyorlar insanı
Allam bunlar beni sürekli arıyo
Napcak bunlar bize caysiye😱bir de bizim buralı versiyonu var bunların 0312 onlar da sürekli arıyolla. Yetti gari canıma
Hobaaa😱
ne evreni sen daha orada misin uyan uyan
ustune su dokerim bak
Kimse beni dolandıramaz kimse benden çalamaz
14.14 bu nasıl bi organize pess🤭
Epeydir yoklar 😅nereye gittilerse
Bir tek dolandırıcım var 🥲
Bitmiyorlar
Hayır yok
Hayır yok
Evet,,,.,.,..,.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?