İnsanlar ölümün bir gerçek, ve dünya hayatının kısa olmasını bilmelerine rağmen neden ısrarla dünyaya daha fazla bağlanıyorlar?

İnsanlar bir gün öleceklerini, yaptıkları dünyevi şeylerin aslında bir anlamı olmadığını bir gün yok olup gideceğini bilmelerine rağmen neden dünyaya gittikçe daha çok bağlanıyorlar?
Güncellemeler
1 yıl
Sorum Ateistlere değil, onların zaten başka seçeneği yok.
İnsanlar ölümün bir gerçek, ve dünya hayatının kısa olmasını bilmelerine rağmen neden ısrarla dünyaya daha fazla bağlanıyorlar?
Cevapla