Sizce bu sebepten dolayı günaha giriyor muyumdur?

Aslında aşırı derecede iyi niyetli, kendi halinde işlediği çok sayıda günah olsa bile diğer insanlara karşı temiz kalpli, kimsenin kalbini kırmak istemeyen biriyim. Ama bazı sebeplerden dolayı aşağılık kompleksim var. Emsallerime göre güçsüz olmam sebebi başta olmak üzere hangi sebepten dolayı olursa olsun aşağılanmaya, ezik, eksik görülmeye hiç ama hiç tahammül edemiyorum. Bunun ihtimali bile beni deli ediyor. Mesela aslında hiç öyle bir niyeti olmasa bile birinin beni kendince aşağıladığını; ezik veya eksik gördüğünü hissettiğim anda, anında o kişiden nefret ediyorum ve o anki sinirimle o kişiyi parçalamak istiyorum. Ama geçirdiğim bir rahatsızlıktan dolayı kaslarımda güç kaybı oluşmuştu ve o yüzden fazla güçlü değilim. O yüzden bir şekilde de olsa o kişiye acı çektirmek isteyip o kişiyi maddi anlamda aşağılıyorum. Ama bunu sırf intikam almak amacıyla ( o kişi durduk yerde benim canımı acıttığı için ben de ne şekilde olursa olsun o kişinin canını acıtmak istediğim için yapıyorum ) aksi takdirde normal zamanda hangi sebepten dolayı olursa olsun hiç kimseyi aşağılamam, hor görmem. Ama aşağılık kompleksim olduğu için öyle anlarda kendimden geçiyorum.
Sizce bu sebepten dolayı günaha giriyor muyumdur?
Cevapla