Açılmak istiyorum ama cesaret edemiyorum sizce ne yapmalıyım?

Maalesef ailem asiri yobaz ve bagnaz. Ben Müslüman olmayayım ama yeterki basım kapalı olsun modundalar. kisacası islamda sekilcilik yapıyorlar ve ben aşırı baskılanıyorum bu konuda. Evet müslümanım ama tesetturlu olmak istemiyorum. Bu konuyu aileme açamıyorum bile çünkü beni evlatlıktan reddedebilirler. Yaşadığımız şehirde aşırı tanıdık bir aileyiz bu yüzden ailem üstüme daha fazla düşüyor. İnsanlara kendilerini hep iyi gösterme eğilimindeler. Bu yüzden rahat bir şekilde yaşayamadım hiçbir zaman. Şu an üniversite sınavına hazırlanıyorum ve üniversitede açılmayı düşünüyorum ama ailem para göndermezse ortada kalırsam naparım bilmiyorum. Kapalı şekilde de yaşamak istemiyorum. Özgür olmak istiyorum sizce ailemi karşıma almalı mıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Kadınlar cevap verirse daha iyi olur :(
Açılmak istiyorum ama cesaret edemiyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla