Maalesef ailem asiri yobaz ve bagnaz. Ben Müslüman olmayayım ama yeterki basım kapalı olsun modundalar. kisacası islamda sekilcilik yapıyorlar ve ben aşırı baskılanıyorum bu konuda. Evet müslümanım ama tesetturlu olmak istemiyorum. Bu konuyu aileme açamıyorum bile çünkü beni evlatlıktan reddedebilirler. Yaşadığımız şehirde aşırı tanıdık bir aileyiz bu yüzden ailem üstüme daha fazla düşüyor. İnsanlara kendilerini hep iyi gösterme eğilimindeler. Bu yüzden rahat bir şekilde yaşayamadım hiçbir zaman. Şu an üniversite sınavına hazırlanıyorum ve üniversitede açılmayı düşünüyorum ama ailem para göndermezse ortada kalırsam naparım bilmiyorum. Kapalı şekilde de yaşamak istemiyorum. Özgür olmak istiyorum sizce ailemi karşıma almalı mıyım?
Güncellemeler
1 yıl
Kadınlar cevap verirse daha iyi olur :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer