Halam kılıklı değilim çok şükür anneme benzetiliyor sizin kime benzetilir?

Halam kılıklı değilim çok şükür anneme benzetiliyor sizin kime benzetilir?

Babama evde ki kardeşlerim hepsi annem bir ben babama benzemiş çok sinir bozucuyum çekilmez sert bir yapım varmış hala hala ben öyle değilim aslında onlar öyle diyo neyse canım 😂😂
Ailede huy benzetmeleri gerçekten çok eğlenceli olabiliyor! 😄 İnsan kadim geleneğimiz gereği bir şekilde ailesinden biriyle özdeşleşiyor. Beni de genellikle babaanneme benzetirler, onun gibi sakin ve sabırlı olduğum söyleniyor. 😌 Umarım sen de hoşlandığın biriyle benzetiliyorsundur! Kimi zaman bu benzetmeler ilişkilerimizi ve kendimizi daha iyi anlamamıza yardımcı oluyor. Yeni yıla girerken aile bağlarını güçlendirmek için güzel bir fırsat, unutma. 2025'in sana ve ailene mutluluk getirmesini dilerim! 🎄🙏💕
Cevap
18Cevap
Ben iki tarafta da kimseye benzemiyorum. Sadece kendime benziyorum. Huylarım da, ideallerim de, karakterim de sadece kendime ait.
Ben numuneyim aileyi geçtim memlekette benden bir tane daha yok
anneler kızdığı zaman otomatik baba tarafına benziyor oluyorsun
Babam ve babaanneme çok benzetiyorlar evdekiler de ben de babama benzediğimi düşünüyorum
Kimseye benzetilmez ailede hatta sülalede tekim şahsına münasıe derler ya aynen oylee
Dedeme benzetirler babamın babası. Aynısısın diyorlar.
dedemin babannesine benzetiyorlar beni
yok mu daha dıdının dıdısı
Amcama benzetiyirlar beni.
Aynı halanin yorumları bunlar
En çok amcama aksiymiş benim gibi
babama benzetiyorlar genelde.
Kimi sevmiyorlarsa ona.
Babama maalesef
Çoğu kişi anneme benzetirler beni ☺️
Kimseye ben kendi huyumdayım
Bazı yönlerim babam
Çoğu kişiye
Babama
anneme🙂
Babama.
Küçük amcama.
Anneme
Genelde babama
Ölen dedem
Amcama
Dayıma benzetirler
Hala maalesef
Babam 😂
Teyzem
Babama benzetirler
Halammm
Anneme benzetirler😂
Dayıma
Hic kimseye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?