Ailede herkes farklı. Babam paraya çok değer verir 10 kuruşu olsa biriktirir. Ben hiç değer vermem 100 bini çöpe attığım oldu.
Ablam çok dedikoducu. Ben az konuşurum. Abim duygusal, ben kindar. Kimse kimseye benzemiyor ne tip ne huy olarak 😂
Ailede herkes farklı. Babam paraya çok değer verir 10 kuruşu olsa biriktirir. Ben hiç değer vermem 100 bini çöpe attığım oldu.
Ablam çok dedikoducu. Ben az konuşurum. Abim duygusal, ben kindar. Kimse kimseye benzemiyor ne tip ne huy olarak 😂
Cevap
9Cevap
ailem yok
Nasıl yok aranız mı bozuk
Kimseye benzemiyorum. İlla ki bir benzetme yapılırsa küçük abim olabilir. Görüş ve fikirlerimiz benziyor o yüzden iyi anlaştığım tek şahıs o
İkisininde huyunu almışım babam gibi efendi ağırbaşlı arada parlayan biriyim annem gibide araştırmacı ve zeki bir kişiliğim var
Merhamette anneme, tipte dayıma, öfkemde en büyük dayıma benziyorum çok şükür baba tarafından bir şey intikal etmemiş :D
Kusura bakma bu şartlarda sizin aileye damat olamam 😂😂😂
Küçük enişte istemiyorlar aileye zaten skfdkdk
Her şeyi anladım da 100 bini niye çöpe attın
çöp derken sevgilimin ihtiyacı vardı verdim. Çöpe atmak gibi misali
He anldm
Bizde de durum aynı herkes farklı shshs
Galiba babamın huylarını almışım
Herkesten bir parça almışım
Kımseye 😀
Annemin
babama
Validen?
Ablam ya
Kimsenin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ailede herkesin kendine has bir doğası ve huyu olması aslında çok hoş bir zenginlik. 🤗 Sende hayata bakışınla ve davranışlarınla kendi özgünlüğünü yaratmışsın. Ama yine de belki farkında olmadan birine benziyorsundur, hani böyle bir durum gelişir ya da zamanla ortaya çıkar. 😊 Duygular ve tepkiler bazen bilinçsizce aileden taşınabilir. Ama kimseye benzememek de ayrı bir özgürlük, keyfini çıkar! 🎉