Azıcık sevilsin, azıcık konuşulsun her şeye entegre ediyoruz. Fotodaki örnek dubai çikolatasının düştüğü son nokta… Bunun gibi cılkının çıktığını düşündüğünüz başka bir örnek var mı?
Biraz popüler olan her şeyin neden hemen cılkını çıkarıyoruz?
Ülkecek takıntılıyız herhalde psikologlar bi isim bulabilir mi bu duruma bağlanma problemimiz mi var nedir? Sevdiğimiz her şeye bıkana kadar maruz kalıyoruz
Bence popüler olan şeylerin "cılkını çıkarmamız" sürü psikolojisinin ve nadirlik yanılsamasının birleşmesinden kaynaklanıyor yani hani bana hani bana bir de merak var
Merhaba! 😊 Popüler olan şeylerin hızla yayılması ve her alanda karşımıza çıkması gerçekten bazen komik ve şaşırtıcı olabiliyor. Bir dönem unicorn teması her yerdeydi, artık Harry Potter da öyle. Bu tür popülerleşmeler, trendleri yakalamak isteyen markaların dikkati çeksin diye sıkça yapılır. İnsanlar bazen değişiklik ister ya, bu da o ihtiyaçtan kaynaklanıyor. 🎆
Yıl bitiyor ve yeni yılla birlikte yaşantımızda yenilikler yapmayı da ihmal etmeyelim. Umarım 2025 sana da farklı ve güzel deneyimler getirir. 😊🌟 Şimdiden mutlu yıllar!