@Mustzy aslan knk bide bakkalarda kazı kazan vardı 10 kuruş falan fi saçma sapan hayvan gibi cipsler falan Kola kutuları ile top oynamalar pet şişe içine kum koyup oynamak falan
Bırak 10 TL yi knk 200 TL ye evin ihtiyacını bile alamıyorsun şu an eskiden çocukken 10 TL ile dünyalar bizim oluyor du 1 hafta da ancak bitiyordu para 😀
@Mustyz knk büyümek güzel hayatı anlamak ama keşke böyle olmasaydı evet ozaman dünya daha güzel bir yerdi değer vardı kıymet vardı ama yapacak bir şey yok her gün büyüyoruz
@Mustzy knk kesinlikle knk bu yüzden içimizdeki neşeli çocuk ile yaşamaya devam evet hayat zorlaştı çocuk değiliz artık ama içimizde hep eğlence keyif olmalı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bilgisayar oyunları veya ps kafe
Evet biladerim
Keşke piyasadan kalkan abur cuburlar geri gelse ya. Niye kaldırıyorlar anlamıyorum
Populer kültür yuzunden
Knk aklıma Cino geldi tadı çok başka bir şey ya gerçekten 10 koli olsa yiyebilirim yani 😀😀
@djxeon bende çok severdim ama şu an kalmadı sanırım
Yok ben onu sevmiyordum ama KitKat falan vardı sonra nutymax vardı. Doritos cool ranch falan
Biftekli bi cips vardı mor paket ona hastaydım
Cheetos o. Hala satılıyor ama popiş kadar şey 7 lira oldu
@Mustzy knk yok ya eskilerde kaldı hep zamanın da çok çaldik bakkaldan 😀😀 kristal kola da vardı küçük 0.5 olan hatırlarsın belki 😀
Le cola 25 kuruştu 😂
@djxeon ne tesaduf bilader bende kucukken hırsızdım😅 kolayıda hatırlıyorum ekşi yüz felan vardı
Alamıyoruz yani
Biz onun şisesiyle top oynardık küçükken😅
Ekşi yüz çocukluğumun ikonik sakızı ya sjjsjsj
Evet agızda patlayan şekerler filan vardı nazo vardı içecek
Ya en bomba olanı da krispinin patates kızartması tadında olan çubuk krakeriydi. Bir de patlamış mısırlı olanı vardı. Mor pakette.
Evet hatırlıyorum ya off ne gunlerdi mk nigde gazoz vardı bi keresinde 10 tane bedava kazanmıstım
Off evet ben de Max tan bedava kazanıyordum ama şerefsiz market kasiyerleri vermiyordu bedavamı. Anca bakkaldan alıyordum
Aslan max 😅 tofita filan aklımda kalmış
SHJDJDJKSKS aynen
Aynı jenarosyonuz sanırım
2002 liyim ben
Hmm bn 2000
@Mustzy aslan knk bide bakkalarda kazı kazan vardı 10 kuruş falan fi saçma sapan hayvan gibi cipsler falan
Kola kutuları ile top oynamalar pet şişe içine kum koyup oynamak falan
Eskiden de fakirdik mesela Doritos 3.5 liraydı bana göre pahalıydı şu an 20 lira yine pahalı. Bu ülkeden bir bok olmaz
@djxeon aynen knk hepsini dibine kadar yasamışız resmen ne gunlerdi
Banada hala pahalı her şey
Güzel bir nostalji oldu he. Ben de evde sıkılıyordum 😂
Aynen bende evde pinekliyodum aklıma soru sormak geldi 😅
@Mustyz knk aynen ne günler geçmiş be eskiden paranın bir değeri vardı para istemeye cekinirdim büyük para olarak gözüme geliyordu 🤣
@djxeon 10lira ile neler yapardık şimdi yüzüne bakılmıyor
Bırak 10 TL yi knk 200 TL ye evin ihtiyacını bile alamıyorsun şu an eskiden çocukken 10 TL ile dünyalar bizim oluyor du 1 hafta da ancak bitiyordu para 😀
@djxeon keşke büyümeseydik diyorum kanka hepimizin piskolojisi bozuldu
Ben 5 lirayla 10 parça şey alıyordum bimden
O zamanlar su 10 kuruştu meyve suyu 50 kuruştu makarna 90 kuruştu kek 30 kuruştu
Şimdi dediklerin hayal gibi geliyo bana
Maalesef öyle. Şu devirde öl git daha iyi diyorum kendime
Kesinlikle hicbisey yapamiyorum bide işsizim
@Mustyz knk büyümek güzel hayatı anlamak ama keşke böyle olmasaydı evet ozaman dünya daha güzel bir yerdi değer vardı kıymet vardı ama yapacak bir şey yok her gün büyüyoruz
@djxeon tutamıyoruz zamanı ne geri ne ileri alabiliyoruz kanka aynen öyle
@Mustzy knk kesinlikle knk bu yüzden içimizdeki neşeli çocuk ile yaşamaya devam evet hayat zorlaştı çocuk değiliz artık ama içimizde hep eğlence keyif olmalı
@djxeon kalmadi
Leblebi tozu
Evet hatirliyorum
Converse
Evet kimsede gormuyorum converse
Arda Turan
Görüş sabitlenseydi sabitlerdim
Eig ile sabitleyebilirsin 24 saat sonra😃
Tamam bilader ole yaparım
İnsanlık
Evt kesinlikle
Atariler
Evet onlarıda kaldırdılar yerini psp filan aldı