Nişanlım gece gündüz çalışıyor ben çok özlüyorum?

Ocağın sonunda evleniyoruz. Sona yaklaştık ve masraflar çok arttı bu ara. Ben de çalışıyorum ama ben öyle kafama göre mesai yapamıyorum o yapabiliyor. Ben akşam 5 buçukta evdeyim. O da 10a 12ye kadar kalıyor artık. Son 1 aydır böyle. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Pazar günleri de uyuyor ben herşeyi tek başıma yapıyorum şu an. Kavga çıkarıp duruyorum çenemi tutamıyorum bi türlü. Ne olacak böyle 🥲
Nişanlım gece gündüz çalışıyor ben çok özlüyorum?
Cevapla