AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
Geliri olmayan kişi erkekse eğer hak etmiyordur daha kendine bakamayacak adam bir de yuva mı kuracak. Kadın içinse gelire gerek yok
kişi evlilik için bu konuda elinden geleni yapmıyorsa haketmiyor. eğer kişi birazda olsa çabalıyorsa bunun için evliliği hakediyordur
Bence doğru düşünüyorsunuz. Aşk karın doyurmuyor linçlenecek bir şey yok gerçekler..
Hak etmemek değil de evliliği beceremez. Hani parayla baksın ailesine daha kendine bakamıyorsa.
Geleceğini planlamadan yaşayan kişiler evlilik hayatını mahvederler
Geliri olmayan biri çalışmıyordur evlenmesin bir zahmet, çalışıp da kenarda birikmiş parası bulunmayan biri evlenebilir bence ama maddi yönden çok zorluk çekerler o ayrı.
Hak etmiyor maalesef kendim de şimdilik buna dahilim
Bence evlenmemeli, aynen. Geliri yoksa evliliği düşünmemeli.
Evet, geliri olmadan evlilik düşüncesine girmesi saçma.
Aile kurmak için gerekli maalesef aksi takdirde geçimsizlik zaten evliliği bozuyor
ediyor tabi ki. hayatinda duzgun ve bu durumu beraber yurutecegi biri olursa neden olmasin
Geliri olmayan biri evlense bile anlaşmazlık olur evlenmesin daha iyi
ailesinin geçimini sağlayamayacak kişi evlenmesin
Hak etmiyor demeyelim de geliri olmayan birinin evlenmesi çok zor çünkü neyle geçinecekler
Ediyor bir kilim yeter diyen sevgilim diyenler uygundur..
Hayatta bu kararı verebilecek iki kişi var. Biri karı biri koca. Dışarıdan birinin kuracakları yuvayı nasıl geçindirecekleriyle ilgili kafa yormaya hakkı yok
İnsan oğlu kedi başına bir hiçtir anaca aylesi yardm edersi dün yapar bence bir ev vede bir ddün masrfi derken 6 7 milyondan aşağı deyil bir insanın bunu becere bilmesi anca aylığı 300 bini bulması lazım yoksa re başına olacak deyil onun için her genç zamanı gelince geliri olsun olmasn evliliği hakkeder
Yok ya gerçekte öyle olmuyor bizde beş parasız olması değil dinen bekar gezmesi kötü karşılanıyor
Kızlar para olma şartı koyuyor biz bakire şartı koyunca niye olmasın ona buna bedava vermiş kız düğün altın ev araba istiyor yok ya
Hak etmek değilde evlilik ciddi iş işi olmayan evlenmesin sonra doğurup devlete bırakıyorlar
Her kes evlene bilir ama önce evleneceğin insana ailene baka bileceksen evlen
Sonradan problemler oluşmasın diye
Hak etmiyor demeyelim ama geliri yoksa neyle nasıl geçinecek? Mantıken o şekilde yürütemez evliliği. Ev kurulamaz yani bi kere
Geliri om ayan birisi için yaşamak ve mutlu olmak imkansız evlilik konusuna hiç girmeye gerek yok bence.
evliligi hakeder ama mutlu olamaz. hayat tozpembe degil. samanlık seyran olmaz. eş, çoluk, çocuk sorumluluk. onların gelecegi vs.
Ediyor ama çalışıp çabalamalı aile olmanın sorumlulukları var
Gelir yoksa mantıken nasıl gecindirecek evi evlilik yapmasa daha iyi, evlilik sorumluluk gerektirir.
Hak eder ama akılsızlık yapmış olur çünkü maddi geçim evlilikte en önemli konulardan biri
Güzel bakış açısı
Eşini cocugunu rahat yasatmasi lazim saygi sevgi tabiki herseyden onemlı hersey para diyemeyiz fakat parada ilk uce girer
Geliri olmayan birisi evlilik vaadiyle gelse sadece gülerim. Evi, arabası yok diye birini bu devirde asla yargılamam ama işi olması lazım.
Fakirler evlenip üremesin bence
taşlayabilirsiniz
Erkekler için düşündüğün şey bu yani babamın 10 tane evi var rahatım benimle evlenmek istiyorsa bir zahmet evi arabası olsun ypk üstüne yük bindirenem oküşiyle
Artık her şey maddiyat arkadaşım. Para yoksa kimse kimseye sevgi minnet beslemiyor
Gelırın yoksa sefaletı kendın çek kadınada çektırme bi zahmet
Niye o insan değil mi
Detayda yazmıştım açıklamayı gerçi ama ")
Yine aynı cvbı verirdim
Peki teşekkür ederim ")
Kirada otururuz cinim ne olacak😏
Kirada oturmak mesele değil, kirayı ödeyebilmek mesele. Eğer o yapılabiliyorsa sorun yok
Pekala yapar😏
Geliri yok diye mutluluğu hak etmiyor mt?
Hayır efenim kast ettiğim o değildi aslında. Detayın sonunda tenzih etmiştim :)
Sizi anladım güzel soru sordunuz geliri olmayan ve bu gününü yaşayan evliliği çok iyi giden evlilikler var evlenilebilir kendi adıma söylemek isterim aklı başınada bir insan seviyorsam evlenirim geliri olmasada bana bu gün için bakabilicekse ben yarını düşünmem cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 💕🌸
Ben teşekkür ederim sakince açıkladığınız için :)
Ewini nasil gecindiricek dilenerekmi sorumlulugunu bilmeli her turlu
Geliri olmayan biri nasıl aile geçindirmeyi düşünüyor
Yani kurduğu aileyi sersefil edecekse
Yahut ele güne muhtaç edecekse bi zahmet evlenmesin
Mesele zenginlik değil
Haklısın, sorumluluk gerektiren bir durum.
Bir büyüğümün %100 doğru bir sözü var. Sevgi karın doyurmaz. Düşünsene evlisin ama paran yok seni seviyorum dersen ne değişir. Üstelik seven insan sevdiğine zulmetmez. Bu bence bir zulümdür yanii.
Belki evlilik sorumluluk sahibi olmasını sağlar ama yüzdelik oranı çok düşük
Hak eder en azından her gün can sıkıntısından çocuk yapar
O evlilik sıkıntı ve sorunlardan başka hicbir şeye ev sahipliği yapmayacak
Kafa dengini bulursa insan para pulun bi değeri olmaz
şşşş öyle deme birkaç aydır işsizim ben birileri duymasın
Geliri olmayan biri evliliğin maddi sorumlulugnu nasıl yerine getirecek bi zahmet evlenmesn
Türkiye de bu zor çabalasan da olmuyor verilen maaşlar komik.
Şimdiden başla o zaman para biriktirmeye?
Çok şükür evim arabam ve işim var :) Evlilik düşüncem yok şu an için. Soru genele hitap ediyor efenim :)
Anladımm iyi bakalım
Duvsr mi yensin
Duzenlı bır Gelır tabiki olması lazım aşk bır zaman sonra mantıga dönüşüyor parasız pulsuz nereye kadar dayanabılırsın kı
Bir kişi evlenmiyor iki kişi evleniyoruz … birbirimize destek olmalıyız. Ekonomik durum yok diye evlilik olmayacak değşl
Herkes herşeyi hak eder bu hayatta ama gelirde şart bence geçinemicekse evliliği biraz erteleyebilir sonuçta evlilik sorumluluk ister
kadın içinde erkek içinde geçerli
geliri olmayan derken issiz mi yani?
Hak etmiyor, eşini çocuğunu rahat yaşatmak lazım
Hak ediyor neden hak etmesin
erkek için geçerli bir durum bu
evlilik oyle bisi zaten
sorumluluk sahibi insanlar herzamn geleceğide düşünürler şahsi fikrim. bir birikim olması şart