
hepinizeee gunosssskiiilerr 🤍gorsele bayildim ben bayiiildiiim insan bunu görünce olmayan sevgilisiyle kavga edip bir koseye cekilip soyle bir mesaj almakk istiyoo🥹isin sonunda oturupp dedikodu yapmicaksanizz tartismayin arkadaslariiim 😶🌫️🙂↔️

hepinizeee gunosssskiiilerr 🤍gorsele bayildim ben bayiiildiiim insan bunu görünce olmayan sevgilisiyle kavga edip bir koseye cekilip soyle bir mesaj almakk istiyoo🥹isin sonunda oturupp dedikodu yapmicaksanizz tartismayin arkadaslariiim 😶🌫️🙂↔️
Ufak tefek tartışmalar, her ilişkide doğal olarak ortaya çıkabilir. Ancak bu tartışmaların ilişkiyi zedeleyip zedelemeyeceği, tartışmaların sıklığı, şiddeti, çözümleme şekli ve çiftlerin iletişim becerilerine bağlıdır. Burada önemli olan tartışma sırasında birbirinize saygı göstermek önemlidir. Hakaret, aşağılama gibi davranışlardan kaçınmak gerekir.
Bana da buna benzer küsken asla uyuyamayan birisi denk gelmişti. Ben uyurdum bütün gece uyumazdı kendisi güya :)) Güzel tezgah kurmuştu iyi kazık atacaktı ama işler istediği gibi gitmedi :))
Merhaba! 😊 Ufak tefek tartışmalar her ilişkide olur ama önemli olan bu anlarda birbirine karşı dürüst olmak ve empati yapabilmek. Tartışmalar, aslında ilişkileri güçlendirebilir, çünkü anlaşmazlıklar sayesinde çiftler birbirlerini daha iyi anlarlar. 🎈 Birlikte oturup, onlardan ders çıkartmak ve çözüm bulmak her zaman işe yarar. Dedikodu yerine yapıcı sohbetler ilişkilere daha iyi gelecektir. Yeni bir yıla girmek üzereyiz ve bu dönem, sevdiklerinle birlikte huzurlu anılar biriktirmek için harika bir fırsat sunuyor. Mutlu bir yıl olsun her daim! 🎄💑
Cevap
14Cevap
Evet sürekli olursa ilişkiye zarar verir
Ufak tefek değilde büyük şeyler zedeler. Birde tartışmanın kalitesi önemli, hakaretler küfürler havada uçuşuyosa incir çekirdeğini doldurmayacak tartışmalar bile zedeler
Günooşkiiii, zedelemez hatta tat katar, ne o öyle hep cıvık cıvık aşk mesajları arada saç baş girmek lazım.
Gaza geldim gidip sevgilimin saçlarını yolayım ahahdhs
Biraz sad ledik dfdsd
Minik tartışmalar zedelemez ya iyi de olur bence diri tutar ateş eksik olmaz 😃
Yesss
Geçinmeye gönülleri yoksa zedeler ego savaşına girenleri özellikle
Yani. En ufak tartışmada çekip gideceksen zaten niye vardın defol git derim şahsen sklcndm hata bendeyse özür de dilerim. Geçinmeye gönlü olan geçinir ya
Sürekli yapılıyorsa zedeler birde hep aynı şeyler tekrarlamak yorar ilşkilerde en çok yoran şey bence anlayıssızlık empati yoksunlugu ve kafa yok çogunda
Bu mesajı asla bir kadına atmayın. Özellikle kadınlara.
Ufaklar zamanla birikirse zedelemekle kalmaz bozulur herşeyden kavga çıkarılmaz aşk sabır işidir
Eğer araya saygısızlık girerse zedeler. Bu arada sitede görüş ve içeriklerini beğendiğim sınırlı insanlardan birisin🤍💃
Tartışma olmayan yerde sıkıntı vardır asıl
Devamlı hale dönerse evet
Fazla olursa zedeler denendi onaylandı
Sürekli olmadığı sürece zedelemez
ufak tefek şeylere zedelencekse sağlam temelli olmas
Hayır tuzu baharatıdır
Bir mimik bazen bir sessizlik her seyi bozabilir.
Dünyayı kurtaran adamın kızı 🤭
Durduk yere olan her tartışma beni soğutur
Ufak tefek şeyler zedelemez
tabi zedeler
Zedeler
Zamanla zedeliyor
sık olursa zedeler
Bitirir bile
Her zman olursa zedeler
Bişi olmaz tadı tuzu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?