Benim yerimde olsaydınız ilk ne yapardınız?

5 yıllık bir arkadaşlık... Karşınızdaki insanın çocukça olgunlaşmamış düşünceleri, hayatındaki amaçsız olmayan bir gidişat, sürekli etrafındaki insanları yargılayan, eleştiren tutumlar sergileyen bir mahluk. Üstüne üstlük kendinin yapamadığı daha önce verdiği fikri bile denemedigi uygulamadığı bir insan. Kendi alanım hakkında bana tavsiye vermesi beni çıldırttı. Ben genel bir yelpazede ingilizce ile ilgileniyorum arkadaşlar. Bunca yıl didin çalış, canını dişine tak ve karşına böyle bir insan gelsin sana saçma sapan tavsiyeler versin. Sanki kendi çok biliyormuş gibi. O kadar o kadar sinirim bozuluyor ki. O bunu yapınca. 1 yılda 3-5 dil öğrenirim diyen bir insan 😅. Bunu yapabilmek imkânsız. Böyle bir şey başarmış biri varsa önünde egilirim. Lakin ben bir ingilizceye yillarimi verdim ve vermeye de devam ediyorum. Neyse kısacası bu insandan soğudum. 1 yıldır aramdaki iletişimi yavaş yavaş keserek artık aramalarına bile donmemeye başladım. Şimdi ise her yerden engellemek istiyorum. İngilizce kismi benim en çok canımı sıkan bir olay olduğu için onu biraz detaylı anlatmış olabiliri...

Benim yerimde olsaydınız ilk ne yapardınız?
Cevapla