Feminizmin bir uç versiyonu mu yoksa trollük mü?

Bazı amerkan youtube videolarda görüyorum hatta burada da bir kaç benzer yorum gçrdüm. Bazı kızlar erkeklerin kaba güç olarak bizden üstün olduklarını inkar ediyorlar. Erkekler güçlü ise bu onların spora gidip gym yapıp ağırlık kaldırmalarından ötürü kas yapmalarının sonucudur. Kadınlar da erkekler kadar spr yapma ağırlık kaldırsa erkek kadar güçlü olur diyorlar..

Bunu söylerken yazarken gerçekten ciddiler mi yoksa buna inanarak mı söylüyorlar yazıyorlar yoksa trollükten başka bir şey değil m?

Feminizmin bir uç versiyonu mu yoksa trollük mü?
Feminizmin bir uç versiyonu mu yoksa trollük mü?
Cevapla