Bazı amerkan youtube videolarda görüyorum hatta burada da bir kaç benzer yorum gçrdüm. Bazı kızlar erkeklerin kaba güç olarak bizden üstün olduklarını inkar ediyorlar. Erkekler güçlü ise bu onların spora gidip gym yapıp ağırlık kaldırmalarından ötürü kas yapmalarının sonucudur. Kadınlar da erkekler kadar spr yapma ağırlık kaldırsa erkek kadar güçlü olur diyorlar..
Bunu söylerken yazarken gerçekten ciddiler mi yoksa buna inanarak mı söylüyorlar yazıyorlar yoksa trollükten başka bir şey değil m?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence herkes aynı değil, 18 yaşındayım ama 12 yaşındaki kız kardeşime gücüm yetmiyor, dayak yemişliğim çok
sende bir rahatsızlık olmalı... aynı ana babadan doğma 18 yaşında bir erkeğin 12 yaşında kıza gücünün yetmemesi doğal bir durum değil. istisnadan da öte bir fizyolojik soruna işaret eder. tabi trol değilsen
Fizyolojik sorunum yok
cinsellik yşşadın mı hiç?
Hayır yaşamadım
tedavi olmazan muhtemelen asla yaşayamayacaksı
Hasta değilim ki ne tedavisi
hasta değil eksiksin... testesteron sorunun olmalı veya bu konuya takıntılı feminen bir erkeksin. daha önce de seni bir konuda görmüştüm aynı hikayeyi anlatıyordun. bu bir fantezi sende
Gördün mü? İlk defa yazdım ya nasıl görebilirsin başkasıdır o
Eziyete dönen bir gıdıklama yaşadınız veya yaşattınız mı? ↗
aaa evet hatırladım. Ben olanı yazıyorum fantezi falan değil ama senin böyle bir fantezin var demek ki hep aynı tarz soruları soruyorsun
O başka bu başka... ama belli ki sen sürekli arıyorsun
Yok aramıyorum karşıma geliyor
Kesin öyledir
Öyle
Seninle konuşabilir miyiz?
dürüst olmuyorsun ki
Her şeyi açık açık anlatacağım konuşalım o zaman hak verebilirsin
Ne dersin?
beğeni at soruya bakalım
Attım
Troll hiçbir kadın erkekten daha ağır kaldıramaz
bazı kandınlar kaldırıyor ama işte çok spor yapan kadın hiç spor yapmayan erkekten güçü olabiliyor ancak bu baysettiklerim diyor ki her şey sporla ilgili eşit spor yapsak eşit güçte oluruz :)
Hormonlar izin vermez troll işte anatomi bilgisi yok bunu diyenlerin
aşağıdaki gizli maviye ne diyorsun :)
Hormonlarında sıkıntı var muhtemelen testesteronu düşük olabilir
düşünmemeiz gerek
güle güle kullan
Uçan uçana desene