bizimkiler öyle bir şey konuşuyorlar inşallah sadece yazlık evdir.


Giden gitsin peşlerinde kuyruk gibi takılmam ya ben bulunduğum yerden memnunum :D
Kendileri köyde yaşayabilir ben şehirden memnunum
beni götürürler ama ben napacagjm🥺
😂 yolun açık olsun
Cevap
24Cevap
Modern billaların olsuğu insanların kültürlü olduğu bir yerse olur ama bizim Türkiyedekimklasik köylerdense istemez.
İstemezdim ama bir kurbanlık 200.000₺ düşününce güzel para
valla ben kabul ederdim cunku köy şehirden rahat ama para kazanmak sıkıntı şu an kendimize köyde bahce ev yapıoz ara ara gidip kalıom manzaraya karşı on numara oluyor
Senin köyde yaşamak istediğini sanmıyorum :)
luks koylerde var ama yazin gidicez koye oyle planlari var ama simdi degil normalde sehirde yasayacagiz samsun bafrada guzel yer bak oraya istersen
Ben yaşayamam köylerde
Ben hafta sonları Tekirdağ’ da köy hayatı yaşıyorum bence çok güzel sana da tavsiye ederim :)
Ne yapıyorsun orada mesela internet çekiyor mu
İnternet var, doğalgaz var, tavuk, kaz, kedi, köpek, meyve, sebze, orman, deniz, her şey var sana ne lazım ablam :)
hmmm ne güzel
Ama Tekirdağ güzel bizim belki Gideceğimiz yer daha kötü
Umarım hep mutlu olduğun yerlere gidersin, kimse mutlu olmadığı bir yerde yaşamak zorunda kalmamalı, bence sen her şeyin en güzelini hak ediyorsun 🫶🙏
tabiki de sagol canim
Aslında bir yerde huzur varsa gerisi önemli değil Hani yaşadığım yerden memnunsam daha bir şeye bakmam yani
Şöyle de bir şey var Tamam köyde yaşarım ama insanlar neden şehirde yaşamıyorsun mesela köyde yaşıyorsun derler küçümsenirim gibi hissediyorum
Bak nasıl biliyor musun olay aslında, gittiğin yerin önemi yoktur yanındaki insan güzelse her yer güzeldir
:).
Yok be onlar kompleks, şehir hayatı iş, eğitim ve kariyer için önemli onun dışında yaşanılacak bir yer değil, ben Halkalı’ da yaşıyorum Maslak’ a bir buçuk saatte gidiyorum yaşam kalitesi iyice düştü
Sen de haklısın Zaten Üniversiteyi de açıktan düşünüyorum okursam
O konuda da sana tavsiyem yapacağın işle ilgili bir bölüm oku, ben özel bir havayolu şirketinde çalışıyorum.
Ben şu anda çalışmıyorum işte üniversite sınavına gireceğim lise bitince yani açık lise okuyorum bölüm ne çıkarsa onu açıktan okuyacağım
Bol şans ve başarılar diliyorum sana
Bahhaahajaaj
Yok yok
Bildiğin inek alcaklarmış, ben konuştum...
Kışın da tezek yakcaniz sobada

Valla yaşarım ama tek başıma
Ben giderim seviyorum🤗🤗 orada da yaşamayı🤗🤗
Güzel olur değişiklik yeniliklik güzeldir hanımefendi
Babamın bir kaç seneye öyle bir düşüncesi var zaten ama bize karışmazlar:)
Köy ortamı pek sevmiyorum sinek vs köyümüz de yok zaten (hemşeriyiz)
Haydi güle güle yazın uğrarım
Birlikte yaparsak olabilir ister misin
puhahaahahahahahha
mastürbasyon sorusuna yazsaydin
Keşke.. belki her şey daha güzel olurdu
Tamam sizin gidin ben kalırım burada derim.
Tamam siz yaşayın, bensiz jdjd
İsterim ve köyler şimdi eskisi gibi değil
Onlarin kararı. Koyumuz yok gerçi.
yaşanır ama şehre alışmış insana zor
Şehre yakın ise niye olmasın.
İsterlerse giderler knk ne yapayım
sende gitmek zorundaysan ne düşünürdn
aynen yaa
Nedense köy denilince aklıma fakirlik geliyor
Kafayı yerim ben
ay ben korkuyorum bizimkiler şehirde yasadik hep şimdi kocuyorlar ya huzur istiyorlar
gitmem ki
Bilmiyorum zor olur
Sürekli olarak zor olur
Kadıköydür.
Eski ailem
İnsallah koy daha guzel
Şehire bağlı
Saygı duyarım
Ailem yok
bence harika olur
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?