Aile & Toplum Șöyle tatlı bir odaya sahip olamadıktan sonra yaşamanın ne anlamı var? Elleira Takip Et Guru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor burada kız gecesi yapmak vardı.. Güncellemeler1 yıl Abe heyran cinsel etiket ne alaka? Șöyle tatlı bir odaya sahip olamadıktan sonra yaşamanın ne anlamı var? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
melankolikMelaike Takip Et Master Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Yastıkların olduğu köşe benim he. Diğerleriniz de lütfen yerini seçsin. Yerime göz dikeni ezerim. 😌 1 9 Yorumla Elleira 1 yıl Bende o mindere geçmek istiyorum sjfjf@sesizlerinsesi sen nerde olucan Yorumla melankolikMelaike 1 yıl Ajaniko nerede ya Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Kumanda bende haberiniz olsunnnn Yorumla Elleira 1 yıl @sesizlerinsesi tamam sen aç filmi Yorumla Elleira 1 yıl @melankolikMelaike internet paketi bitmiști en son :( Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Bu arada benimde internet paketim yok 😅😅 Yorumla melankolikMelaike 1 yıl Eneeee çok sessiz kaldı merak ettim. 🥹 @aynadakiajan diyim de gelince sevinsin 🤣🤣 egoya gel binek. Egoda bedava 🤣🤣 Yorumla Elleira 1 yıl @sesizlerinsesi yaa djfjdjf Yorumla sesizlerinsesi 1 yıl Herkes buraya girmez oldu melom valla eski üyeler gidiyor veya daha az giriyor KSye Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. pekte abartı bir şey yok burada olursun yahu 1 3 Yorumla Elleira 1 yıl Ev ișlevli değil bu atmosferi yapmaya hocam Yorumla u tenedos 1 yıl hojam ilerde yaparsın inşallah kendi homunda Yorumla Elleira 1 yıl He o zaman inşallah Yorumla
blnmyorkim Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl He vallah böyle bir odam olsa dışarı çıkasım gelmezdi 2 0 Yorumla
13579umut Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 102% 1 yıl Kiz arkadasim olsaydi şoyle bir oda da basbasa vakit gecirmeyi cok isterdim... 1 0 Yorumla
vDuhe Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Ne kız gecesi ya manitayla sarılıp film izliceksin burada 1 0 Yorumla
ıforyou_06 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 443 cevap paylaştı. Küçük ama tatlı bir oda yere uzanıp Tv keyfi yapmalık tam. 1 0 Yorumla
Leviss Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 34% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 430 cevap paylaştı. Cok mum var olmamis, bide oda bence cok kücük insan bunalim gecirir 😂😂 1 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 8,9b cevap paylaştı. Böyle odam yok, yaşamak için başka sebepler bulayım hemen 😂 1 0 Yorumla
yeterhayeterhayat Takip Et Master Yaş: 28 , eic 67% 1 yıl Bu enine benim odam dikine 😂 1 1 Yorumla Elleira 1 yıl 😂😂 Yorumla
curlyboyyy Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl Sahip olursun elbet skxnzkkz 1 1 Yorumla Elleira 1 yıl İnşallah jdjfjfjf Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% 1 yıl Çok duygulu hiç benlik değil 😃 1 1 Yorumla Elleira 1 yıl Șfksjfnjdjmf Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. yap madem böyle bir oda ya :D 1 5 Yorumla Elleira 1 yıl Para yok hocam ddd Yorumla Memoo00007 1 yıl ya burası çok pahalo tutmaz :D Yorumla Elleira 1 yıl Diyom işte sjfkekg Yorumla Memoo00007 1 yıl 4 mum benden hediye sana hadi iyisin :D Yorumla Elleira 1 yıl Hahshdhd Allah razı olsun Yorumla
Gabriel_Pasternak Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl 5 dakika bakınca uykusu geliyor insanın 1 0 Yorumla
Uzaktaki_Anılar Takip Et Bilge Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl sahip olabilirsin zaten fazla bir şey değil 1 0 Yorumla
Hümeeyraaaa Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Çok iyi ya mumlar sönsün ama yangın cikar 1 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Süper bir alan 🥰 1 0 Yorumla
babacimdiyorum Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı. Ikea odası 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı. Bu oda tam benlik 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Yastıkların olduğu köşe benim he. Diğerleriniz de lütfen yerini seçsin. Yerime göz dikeni ezerim. 😌
Bende o mindere geçmek istiyorum sjfjf
@sesizlerinsesi sen nerde olucan
Ajaniko nerede ya
Kumanda bende haberiniz olsunnnn
@sesizlerinsesi tamam sen aç filmi
@melankolikMelaike internet paketi bitmiști en son :(
Bu arada benimde internet paketim yok 😅😅
Eneeee çok sessiz kaldı merak ettim. 🥹 @aynadakiajan diyim de gelince sevinsin 🤣🤣 egoya gel binek. Egoda bedava 🤣🤣
@sesizlerinsesi yaa djfjdjf
Herkes buraya girmez oldu melom valla eski üyeler gidiyor veya daha az giriyor KSye
pekte abartı bir şey yok burada olursun yahu
Ev ișlevli değil bu atmosferi yapmaya hocam
hojam ilerde yaparsın inşallah kendi homunda
He o zaman inşallah
He vallah böyle bir odam olsa dışarı çıkasım gelmezdi
Kiz arkadasim olsaydi şoyle bir oda da basbasa vakit gecirmeyi cok isterdim...
Ne kız gecesi ya manitayla sarılıp film izliceksin burada
Küçük ama tatlı bir oda yere uzanıp Tv keyfi yapmalık tam.
Cok mum var olmamis, bide oda bence cok kücük insan bunalim gecirir 😂😂
Böyle odam yok, yaşamak için başka sebepler bulayım hemen 😂
Bu enine benim odam dikine 😂
😂😂
Sahip olursun elbet skxnzkkz
İnşallah jdjfjfjf
Çok duygulu hiç benlik değil 😃
Șfksjfnjdjmf
yap madem böyle bir oda ya :D
Para yok hocam ddd
ya burası çok pahalo tutmaz :D
Diyom işte sjfkekg
4 mum benden hediye sana hadi iyisin :D
Hahshdhd Allah razı olsun
5 dakika bakınca uykusu geliyor insanın
Tam depresyona girmelik oda
sahip olabilirsin zaten fazla bir şey değil
Ben hep öyle yaşıyorum
Çok iyi ya mumlar sönsün ama yangın cikar
Süper bir alan 🥰
Ikea odası
Bu oda tam benlik
var odamiz ole
Aynen öyle evet.