Kiracımız depozitoyu istiyor vermeli miyiz?

Arkadaşlar kiracımız çok sıkıntılı bir tip 5 yıldır oturuyor. Kuzenim avukat diye 2 yıldır 3 bin liraya oturdu. Evin güncel kira bedeli 12 bin lirayken üstelik. Daha sonrasında %25 zam miktarı kalkınca bize karşı kedi gibi oldu. Ödeyemem diyerek evden kendi çıktı. Evi teslim aldığımızda ise 3 oda da birden fazla delik vardı üstü yarım yamalak bir sıva ile kapatılmış, duvarda hep lekeler ve mobilya izleri mevcut oysaki biz ona evi 0 boyalı ve evin temizliği bile yapılmış bir şekilde teslim etmiştik. Daha sonrasında kiradayken bizden mutfak aspiratörü talep etmişti onu bile alıp taktık. Fakat 5 yıl içerisinde makineyi bozmuş ve teslim alırken üzerinde yağ pislikleri duruyordu ev zaten pislikten geçilmiyordu. Bizimle hakaret ederek konuştu. Normalde depozitosunu 2500 olarak aldık bizden şu an 6500 lira talep ediyor. Böyle biriyle nasıl baş edebiliriz?

Kiracımız depozitoyu istiyor vermeli miyiz?
Cevapla