Hiç çılgın ya da cesaretli bir kız olamadım. Ömrüm boyunca babamın korkusunu yaşadım, uniye giderken bile aman erkeklerle konuşma, bakışma, görüşme... aynı ortamda ders harici bir araya gelme sadece kızlarla takıl. Selam bile verme, aman yanlış bisi düşünürler. Aklım başıma 25 den sonra geldi, çok da geç oldu.
30 yaşındayım, erkeklere ve ilişkilere karşı doğru düzgün tecrübem bile yok. Ustelik çok kırılganm en ufak şeyde uzaklasiyorum, bir ilişkiye emek veresim yok. Oysa fena mı olurdu liseli, unili bir aşık da ben olsaydım. Sevgilimle gezseydim tozsaydim yasasaydim yani yaşıma uygun yasasaydim. Menopoza girmiş emekli teyze gibi değil de..
Ah be
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer