Çocuğum olsun çok istiyorum ama şu an evlilik düşünmüyorum benim gibi olan var mı?

Gerçekten bi bebeğim olsun o kadar çok istiyorum ki. Hamilelik sürecini de merak ediyorum. Karnimda bi can taşımak nasıl bir histir acaba. Doğduktan sonra ki kokuları zaten aşırı güzel. Keşke şu an bi bebeğim olsa da sevsem, baksam, onu kendi sütümle beslesem.. bazen bu duygu o kadar çok geliyor ki. Bugün de öyle keşke anne olsam diyorum..
Çocuğum olsun çok istiyorum ama şu an evlilik düşünmüyorum benim gibi olan var mı?
Cevapla