Millet numara istemeyi bile taciz sayar olmuş?

Ne kadar yobaz, fesat insanlar var. Gün boyu kadın bedeni üzerinden küfür edersiniz, gayet medeni şekilde bir kadından numara rica eden erkeği sapık/tacizci ilan edersiniz. Bunu yapanlar da erkekler genelde. Kendi özgüveni yok ya, özgüveni olan erkeği küçümsüyor pısırık. He kadın da birinden numara istese basitmiş gibi algılanıyor. Buna da karşıyım. Bir de herkese onun bacısı, onun karısı muamelesi yapmayın. Gidin babanızı yargılayın o zaman. Anneniz birinin kız kardeşi değil miydi?

Millet numara istemeyi bile taciz sayar olmuş?
Cevapla