Çok teşekkür ederim @canerozkum bu sorunun süper sorusu seçilmesini beklemiyordum
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler...

#GeceMuhafızı
08 Mayıs, 2023 Pazartesi 22.29
Saygı aldığın kadar duyulur sonrasında ay sinirliydim ay moralim bozuktu ay bilmem ne yalanlarına kanmayın hepsi palavra seven değer veren her anında bunu gösterir sinirliyken kötü sakinken iyi... Bunların hepsi yalanlardan ibaret silmezsen kendine olan öz saygını yitirirsin ki insanın bundan daha değerli neyi olabilir ki?
Bazen bazıları bu engeli hak eder. Şimdi görür şahsi algılamayı. İşte böyle olanları zamanında engelleyip yol vermezsen zamanla iyi olacağını düşünüp hak tanırsan aksine iyi olmaz. Çünkü bi insanın zamanında tavırları neyse o insanın o an ki sinirini falan değil, bi insan her ne olursa olsun flört ettiği insanı böyle terslemez kusura bakmayın. Böylesi daha iyidir boşverin.
Zaten öyle çok sohbetim olan bir insan değildi
Açıkçası umursamadığım birisi beni engellediği zaman gram üzülmüyorum hatta bu hosuma gidiyor ve basımada geldi. Yapıskan insanları sevmiyorum, ben ancak acı çektiğim birinin peşimden kosmasını severim benim sevmediğim insan mümkünse hayatıma dokunmasın bir yerlerden
böyle kızlarda kendini vazgecilmez sanıyor ya:P
senin peşinden kpşan erkek var mı cidden hahahaah:P
ben sana çok bakıyorum demi ya bu tipsizlere bu boş egoyu amca dayılar mı veriyor alah askına bir aynaya bak ya:P
Gençler az sakin olun
Tamam sende haklısın ilk o başlattı ama tamam
Sen bi şeyi şahsi algılamamışsın ki düm düz soru bi sorun mu var demişsin. Sorun seninle de olabilir, ailesiyle alakalı da olabilir, iş/okul/arkadaşlarıyla alakalı da. Bu tarz insanlarda şu durum söz konusu.
Şımarıklar ve kendilerini vazgeçilmez sanıyorlar.
Böyle insanlara sevginizi harcamayın haketmiyorlar.
Bence de
Cevap
39Cevap
Sen bir arkadaş olarak düşünceli bir şekilde durumunu merak etmişsin. Kendisi muhtemelen gergin bir anına denk geldiği için bu şekilde cevap vermiş. Her ne olursa olsun bu şekilde bir tavırla yaklaşması çok yanlış. Ben de aynı şekilde doğrudan engellerdim.
Sence düşünceli davranmışsın dediğin kötü bir şey yok aslında ama sinirli anına denk gelmiştir belki o yüzden biraz zaman tanı sonra tekrar konuşursun havadan sudan. Olmazsa silersin
Yok ya genelde mesaj yazdığım zaman hep böyle yapıyor zaten cevap yazmıyor
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
😂😂😂
Şu kız senden bıktı valla. Ne yüzsüzlük yapıyorsun..
Bu kız o kız değil
Yani sen diğeri ile karıştırdın zaten onunla artık görüşmüyorum
O Esengül bu sadece gül 🙃
Ee birkere yazmişsin sana dönmemiş ne diye yazıyorsun da başını buyutuyorsun yazma kara yerin dibine yazsin yani sil gitsin
Öyle yaptım 🙃
Açık konuşayım bu kişi konuşmak istemiyor… şahsen bu şekilde konuşan birileriyle ben konuşmayı keserim kesmişliğimde var zaten..
Ben de aynı bu şekilde yapacağım
Sen 1 senedir bunu yapacam diyon peşinden koşuyon 😂
Bu kız aynı kız değil kardeşim O kızla görüşmüyorum O kızın Esengül bunun adı gül
Böyle gereksiz yere yükselen kişilere gerek yok sil gitsin.
Bende öyle yaptım
Aynen
İyi misin diye soran sen isen karşıdakinin gözünde pek değerin olmadığının göstergesi bu. İşi düşünce arayıp bi şeyler talep edenler tayfasından olması da muhtemel. Bence sil gitsin, ararsa da tanımamazlığa verirsin.
Kanka o kızı hala salmadın mı ondan olmaz demiştik uzun konuşmuştuk
O kız bu kız değil o Esengül bu o değil onunla görüşmüyoruz
Kimse için kendi öz saygınızdan vazgeçmeyin! Kimsenin ilgi eksikliğini gidermek zorunda değilsiniz.
Katılıyorum sana
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
Doğrusunu yaptın, hayatının devamına bak. Değerini bilen ve karşılık veren kişiler ile ilişkini sürdürmek en iyisi her zaman
Yok zaten bu durumlarla ilk defa karşılaşan birisi değilim rtık insanların yaptığı koymuyor da
Salacaksın böylesini kendi yoluna değer görmeyi hakketmiyor...
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
İnsan gibi sevene değer vernezlerse daha çok çekerler bunu. Bizim gibi güzel kalpli kızlr varken bunlara müstahak.
Hayır mesela normal zamanda da arada sırada yazarım hiç cevap yazmaz görüldü yapar
Egosunu tatmin etmeye çalışan kız misali. İlgi manyağı ama parası olana ilgi manyağı. Değer veren kişilerle konuş boş ver onu sil bas engeli gitsin.
Bende öyle yaptım
ne yani erkek az maço olur ne trip çekcek erkek , sen mesajına cevap istiyorsan cevap yazcan kadınlar telefonu aksesuar ve fantezi için kullanmaktan vazgeçsin.
İnsan kaybetmek istemediğinde asla incitmiyor.. seni kaybetmeyi göze almış zaten bu yaptığı kabalikla..
Volkan salla kank bu yaotigini duzenli olarak yapiyorum mezarlik oldu
Bende öyle yapıyorum
Hatalisin bastan böyle pislik biriyle niye konuşuyorsun ki
İnsanlar zamanla değişiyor bilemiyorsun ki
Zamanı falan yok bunun bir insan neyse her zaman o dur ben bi bakışta anlıyorum kimin ne bok olduğunu daha o kişiyi tanımadan az tecrübeli ol sende
Yok zaten kafaya takmadım ya engelledim gitti tabii burada bazı kişilerde tutup cevap yazacak yeri beni eleştiriyor
Yazmayı bırak. Kendi halinde kalsın. Kendi yazarsa yazsın. Sana olan tavrı değişmiyor ve hâlâ aynı ise silersin.
Belki görmemiştir diyeceğim ama bilerek cevap vermemiş gibi istemiyor da olabilir. Yine de verdiği cevap terbiyesizce.
Varlığı kafanı kurcalıyorsa zaman kaybıdır brom
Ya gtu kalkmış su sidikli kızların gtnu kaldırmayın ya
Çocuk haketmis. karaktersiz bırine yakınlaşmaya çalışmak yalakaliktan başka bişey değil
Biraz sert bir tepki verince kızin dengesi bozulmuş. Silme kızın üstüne de gitme. Diyalog içinde ol
Iyi misin diye soranim olucak cevap vrememe durumum olsa mutlaka sonradan bir sekilde duzeltirim
Isxndjdj niye gizli sordun bu soruyu kim oldugun belli
Doğru, seni engellemek lazım.
Ben onu engelledim
Silme degil direkt engelleyeceksin
Öyle yaptım bak
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
Kardeşim böyle insanların yüzüne bile bakmayacaksın engellemekle ve silmekle en güzelini yapmışsın
karakterinden şüphe ettiğim egolu tiplerden bu sil gitisin kendi değerini düşürme değersiz biri olarak gör onu.
Egosunu tatmin etmek için yer arayan kız tribi sil geç ne uğraşıyorsun ederi senin verdiğin değerden küçük.
Buradan bir arkadasmiydi
Hayır
Tamam kardeşim sadece merak ettim vurdum duymaz bir tavır sergilemis
😊😊
Gül entegreyi yakmış hepsi bu 😀
😂😂😂
Trafo yanmış onn boş ver 😂
😂😂 aynen
Volkan sil sunu
Sildim zaten hatta engelledim
Kusura bakmasın ama böyle başkasına kızdım yok senlik değildi gibiler palavra 'ne ekersen onu biçersin'
Tüm platformlar ve beyin nöronlar dahil her yerden yok et
Sil koy popon ya sonra popon kaldırırsın indirmeye çalışırsın sıkıntı olur
Çok komik KAJSKJWKSJWKW
😂😂
Numarası kalsın ama konuşma
sil gitsin
kes falan ne tarz bir konuşma bu
Yüzüne bile bakmam
Davranışı pekte hoş gelmedi
Sil gitsin.. böylesine konuşulmaz..
Sil, katlanılmaz tiplerden
Silinmesi gerekir
Kalkmış bir tarafı.
Sana tepki veremeyen insanın numarasını silmelisin
Hayatından da sil
Aynı şekilde öyle yaptım ben de güncelleme bölümündeki fotoğraflara bakabilirsin
egosunu tatmin etmeye calisan kiz tribi
Artık istediği kadar kendi kendine yapsın
Hiç uğraşma sil geç
Ben de aynen öyle yaptım sildim engelledim
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
Bazen sıkıyorsunuz.
Doğrudur
Sil.
Aynen öyle yaptım
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
Kurtulbyani
Kurtuldum zaten
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
cevap vermen hata sil gec
Çok haklısın
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
Silinmeli ya
Bende aynen öyle yaptım
https://www.hizliresim.com/8s5hfwt
https://www.hizliresim.com/c4a15yt
https://www.hizliresim.com/jza06sl
https://www.hizliresim.com/5d8g4du
Engelledim her yerden numarasını da sildim bu da resimler
İyi yapmışsın
🤗🤗
Sildin dimi?
Evet
🤗🤗
Silinmeli ya kalbini kırmış
Ya açıkçası kalbim kırılmadı şöyle bir şey söyleyeyim artık insanların tavırları bana yabancı gelmiyor ama ne bileyim hani her zaman mesaj yazdığımda görüp cevap vermeyen tiplerden en son bildiğim sevgilisi vardı benim Instagram'da silmişti
Şunların gtlerini kaldırmayin artık bunlar yüzünden hakedenlere değer vermiyorsunuz:(
Yok estağfurullah gerçekten ne demek istediğinizi anlıyorum hayatımdan 15 yıllık arkadaşım çıktı artık zaten kimsenin yaptığı bana koymuyor da şaşırmadım yani doğru söylüyorsun
Sil gitsin
gereksiz terslemis seni.
Ben direk engellerdim toksik hic çekilmez
Gerçekten en iyisini yapmışsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?