Evin iş yükü hep benim üstümde, kabalaşmadan bunu babama nasıl derim?

Dün gecenin 2 sinde uyandım su içmeye mutfağa gittim. Mutfakta bulaşık yığılı duruyordu. Şansıma tüküreyim babam da kalkmış gelmiş bana diyor ki şurayı topla. Yattı uyudu. Kalakaldım öyle. 1 saat orayla uğraştım uyku falan kalmadı. Bütün gün ne annem ne kardeşim olacak pislik mutfağa dokunmuyorlar bile. Annem işleri iyice savdı çocukları yapsın diye bekliyor bilmiyor ki ortanca çocuk olacak lanet olası kılını bile kıpırdatmıyor. Küçük olan da ondan beter. Yeminle bıktım. 5 kişinin 3 öğün bulaşığını toplarken belim kopuyor. Ben elimi sürmezsem ev resmen bok götürüyor. Babam hele evi pis görsün hemen bana homurdanıyor ulan senin karın var diyemiyorum. Geçen ağladım bulaşık yıkarken üstüne laf çaktı. Çok yoruldum
Evin iş yükü hep benim üstümde, kabalaşmadan bunu babama nasıl derim?
Cevapla