Erkek ya da kız fark-etmeksizin söylerler.. Yük derler, git derler, benim evim derler, kurallarım derler, benim her şeyi söyleme hakkım var derler. Bence boşuna alınganlık yapmıyorsun ama; sırf bunları duydun diyede yanlış kararlar verme sakın. Sakince düşünüp okul, iş hangisi var ise onun üzerine yoğunlaşıp en kısa zamanda uzaklaşma eylemeni gerçekleştir. Fakat bekar isen sırf bu yüzden evlenmeyi düşünme yanlış bir karar olur.. Fakat onlar "ben siz olmadan da.. ayakta durabiliyorum" diye göster. Yardım alabileceğin erkek arkadaş, kuzen, kız arkadaş kim var ise sana gerçekten yardım edecek tüm her şeyi kabullen. Sonrası bir gün telefonun çalar.. Arayanın kim olduğunu bilirsin, merak etme hiç.
127 Yorumla
Soran+1 yılo son cümle neydi öğle :) teşekkür ederim :)
Soran+1 yılevlenmeyi hiç düşünmüyorum zaten😄
Soran+1 yılhep şu travmalar 😊 benimkinin değişeceğini düşünmüyorum.
Soran+1 yılburcun yengeç mi ya 😄 ne kadar farklısın 😄
Soran+1 yılburçlara takıkım ben. doğruyu bilene kadar tahmin edeceğim. Terazi mi? 😄
Soran+1 yılyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😄 5 olsun bari😄 12 tane burç var sonuçta 😄
Soran+1 yılhayır sen niye yengeçle terazi olmuyorsun ya😄 burcun ne olursa olsun. yükselenin bu iki burçtan biri. balık mısın? 🙄
Soran+1 yıldoğduğun saati biliyorsan yükseleni bulmak kolay. doğum tarihin ne Allah aşkına. ne acaip burç çıktın sen 😄
Soran+1 yılyalnız bir duygusallık yaptın ama ben bir öküzüm 😄 anlamadım. tam doğum tarihini söyler misin? tek başına saatle hesaplanmıyor yükselen 🙄
Soran+1 yılben nasıl düşünemedim 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 bu sabır ve platonikliğe bir boğa dayanır. Böyle farklı da bir boğa olur 😄😄😄😄
Soran+1 yıldayanıklıdır bir boğa ya. nasıl akıl edemedim. aslında geldi gerçekten. Ama dedim ki, bir boğa yumşak konuşmaz. boğa öküz gibi görünür cidden. ondan söylemedim. yoksa aklımdan geçti. en sabırlı, sınırları zorlayan burç boğadır cidden. buarada yükselen burcun oğlak'mış.
- +1 yıl
Biraz öyleymiş boğa.. Ama sonunda bu dayanıklılığı bir kenara da atarmış. Burcun kendisi öküz ama demek ki her boğa gerçek anlamda öküz değilmiş. Dediğim dedikte olurum ama; artık boşvermişlik evresindeyim. :) Ayrıca o yumuşak konuşma kısmı değilde kişisel yetişme ve kendini yetiştirme diyelim. Yoksa bazen bir beni tanıyamazsın. :)
Soran+1 yılbana boğayı tanıtma.😄 kendimden biliyorum ne kadar öküz olduğumuzu 😂 ay şu boğanın boşvermişlik evresi. yakındır depresyon evresi😅 boğa dayanıklılığı atmaz kenara atmış gibi görünür. istediği zaman ayağa kalkmasını bilir yani. arada dünyaya isyanları tutar o kadar
- +1 yıl
Ha ha ha boğa, boğaya toslarsa.. :) Tamamda hepte öyle olmuyor ama bunu da bilirsin ayrıca bence boğa kadını ile boğa erkeğinin farklııkları vardır. Sadece şunu söyleyebilirim boğa unutmaz. Ama öylede depresyona girecek bir tip değil. Benim diyen istiyorsa dursun karşısında. :)
Soran+1 yılgenel özellikleri aynıdır. öküzlüğü mesela😄 evet unutmaz. girer ya. Sadece çaktırmaz. gizli depresyon onunkisi. dedim ya istediği zaman çıkar o depresyondan.
Soran+1 yılbana yükselenim balık hırslanmama izin vermiyor. yoksa önümde kimse duramazdı tabi)) ben girdim sonra da kalkıp oynadığımı, güldüğümü bilirim 😄
En İyi Cevaplar
Sorduğuna göre az bile alınmışsın.
117 Yorumla
Soran+1 yılhata bende mi acaba diye sordum. olabilir yani fazla alıngan olabilirim
Soran+1 yılortada kabahat falan yok. sadece mezunum çalışmıyorum (kendi sebeplerim var) ve evlenmek istemiyorum. evlenmem için diretiyorlar. mesele bu
Soran+1 yılöncelikle zamana ihtiyacım var. evden gidersem geri dönüşü olmayabilir. ailemden vazgeçmek istemiyorum. yarın toparlanıp çıkarsam geridönüşüm olmaz. ama biraz daha sineye çekersem yurtdışından olumlu master cevabı ile taşınırım. eğer kazanamazsam işe girer ayrılırım evden. aksi halde sokakta kalası halim yok ya.
Soran+1 yılherne kadar kelime olarak yıkıp dökseler de ortalığı sokakta kalmamı istemezler.
Soran+1 yılhayır
Soran+1 yılyazda master okumama mani olmaya çalışarak evliliğe zorladılar. şimdi ama hazırlıklı çıkacağım karşılarına. biletle yani. şu an planlarımı anlatırsam anne baba bu razı olmadıkları için o işim olmaz. Allah maalesef ki onların isteğini yapıyor onlar isteğince
Soran+1 yılaynen tam gözünden vurdun. Onların planı bu. iş bile bahane.
Soran+1 yılevliliği mi kastediyorsun?
Soran+1 yılama başkalarının hayatımı çizmelerine boyun eğemem. baya baya fazla olur. zaten baskılarından boğuluyorum. evlenirsem hayatım kararır.
Gücüme giderdi oturup 2 saat ağlardım heralde sonra yüzüne bile bakmazdm öyle bişey demeye hakkı yok ne yapmaya yaptı o zaman beni tövbe yarabbi
34 Yorumla
Soran+1 yılyahu 27 değilim ya))
Soran+1 yılDenizran evden gitmeyi düşünüyorum
+1 yılçok ağır bir laf kaldıramam ama konuşmam evde denk gelmeye calisirim duymadım ama insanin sığınacagi kişiye yükse bu cok ağır :-(
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Baba, babalığını yaptı da mı yük oluyorsun acaba...
Bilemiyoruz ki, ne yüküdür bu...
Benim babam dese takmam. Ya bir defol git derim mesela. Allah kimseyi kimsenin eline düşürmesin. Ayrı konu.
Yaşlanıp da bakasın diye yanına geldiğinde sen de aynını dersin ona mesele kapanır ya. Çok dert etme...15 Yorumla
Soran+1 yılduygusallık bakımdan babam olmadı, haklısınız bir noktada. teşekkür ederim
Soran+1 yılkapitalist dünya. insanları paraya mecbur bırakıyorlar. keşke derin düşünen biri olmasaydım. cidden herşeyi anlamak yüzleşmek ne kadar zor birşey. akar suya kendini bırakanlar çok mutlular bence
Soran+1 yılyo hayır. Hiç bir şeyin farkında olmadıkları için bizlerden çok daha mutlu olduğunu düşünüyorum. Sebep - Sonuç aramayan kişiler hərzaman mutludurlar ama mangurtlar. O da ayrı birşey zaten
+1 yıldemesine gerek yok bence 22 --- 23 yastan sonra evleri ayırıp bireysel yaşamalı insan ben öyle olmaya calısıyorum ve epeydir yardım almadım babadan şükür
16 Yorumla
Soran+1 yılüniversite hayatında ayırmıştım evi geçimi falan. mezun olunca zorla eve getirdiler.
- +1 yıl
gene ayır bas git şehir dısına git istersen benim oldugum yere gel yardımcı olurum iş cevre gibi konularda kalcak yerdede olurm gerekirse
Soran+1 yılteşekkür ederim çok naziksiniz, kendimin halledebileceği potansiyele sahibim. öncesinde yurtdışındaydım zaten.
- +1 yıl
bu arada erkek dövmek asaglamak alay etmek istermsn
Soran+1 yıllisedeyken kardeşimi dövenleri haşlayarak kotamı doldurmuştum. teşekkür ederim
- +1 yıl
banada yap noluuuuur
+1 yılHer baba, baba değil kardeş..
Şan babası var
İskele babası var
Birde gölgesine yaşlandığını çınar gibi Baba var...14 Yorumla
Soran+1 yılgölge bulduysanız ne mutlu size
- +1 yıl
Sende bulursun inşallah
Soran+1 yılteşekkür ederim görüşünüz için
- +1 yıl
Rica ederim kardeş
+1 yıloha kavgada denmez bu kelime , bayağı ağır konuşmuş ama sıkma canını belki bu ara sıkıntıları vardır bir anda çıkmıştır ağzından :/
117 Yorumla
Soran+1 yılalıştık zaten alttan aldırtmalarına
- +1 yıl
sürekliyse kötü tabi ama , iyisiyle kötüsüyle baban var bide böyle düşün
Soran+1 yılo da doğru. Yalnız material olarak bir insanın olması ya da para yardımı eden bir insanın varolması birşey demek değildir benim için.
- +1 yıl
ama baban material değil ve iki onun evinde onun çatısı altında kaldın sürece babanın görüşü önemli o halde senin görüşüne göre.
Soran+1 yılinsan da bir cisimdir sonuçta. materialdir. abi zorla istemediğim insanlarla evlendirmeye çalışıyorlar. istemediğim bir işte çalışmamı istiyorlar. neyse yoruldum cidden
Soran+1 yılzaman ayırdığın için çok teşekkür ederim
- +1 yıl
ya canını ne kadar sıkma desemde sıkılacak
aslında diyilecek ne kadar şey varsa seninki sadece kara kader oluyor , doğar seçim yapamıyoruz ve birde sorumluluk var , umarım herşey gönlünce güzel olur ve elbette atıracağım zaman sen benim arkadaşımsın
Soran+1 yılaynı olayları üniversite kazandığımda da yaptılar. milletin kızı yurtdışını kazanır gurur duyar bizimkisi gitsin evlensin diyor.😑 sinirlendim yine 😏
- +1 yıl
her huyda insan gerekir seninde çilen ne yazık ki baban ve inşallah bulacağın eş. adayı böyle olmuycak. ve sendende ondanda iyi. bir anne baba olucak düzen böyle işliyo ne yazakki
Soran+1 yılben inanmıyorum gerçekten eş konusunda sana katılamayacağım.
- +1 yıl
yani onların istediği birine evet diycen
Soran+1 yılaslaaaaaa
Soran+1 yılbikere görücü üsuluna karşıyım. ikincisi karşıma mal mülk kısımdan iyi birilerini sunuyorlar. sanki patates alıyorum görüntüsüne bakarak pazardan. bu şekilde evlilik mi olurmuş.
- +1 yıl
yapı meselesi işte inşallah gönlünce olur herşey
Soran+1 yılhayırlısı. teşekkür ederim.
- +1 yıl
merak ettim iyi misin?
Soran+1 yıldaha iyiyim, teşekkür ederim, balık bey :)
Hepte babaya yüklenmemeli tabiki haklı o konuda babalar çalışarak kazanmak varken boş zamanlarda para kazanmak varken daha çok kazanç elde edersiniz
11 Yorumla
Soran+1 yılherşey paradan ibaret mi ki. Normalde geçimimizi sağlayabiliyoruz. Yani evlenmemem sorun aslında onun için
Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Bişeye öfkelenmiştir sana patlamiştir fazla düşünüp üzme kendini.
11 Yorumla
Soran+1 yılAslında haklısınız. 8 aydır aynı durumdayım. Baskı vardı ama bu denli olmamıştı. ya da ayların patlaması da olabilir. Görüşünüz için teşekkür ederim ☺
+1 yılbunu bır babaya dedırtmemek gerek.. hepımız onlar veya bızler can verene kadar yuk olacagız dıgerıne ama koltugunun altına gırmek var ıken neden elıne hep poset verelımki.. babammm.. rabbım omrumden alsında ona versın...
10 Yorumla
+1 yılKarakter meselesi ama ben böyle bir lafın altında kalmam ne verdiği yemeği nede eşyasını isterim.
17 Yorumla
Soran+1 yılevden gitmeyi düşünüyorum zaten.
- +1 yıl
Ama bilinçsiz hareket de etmemek lazım. Çalışıyor musun bilmiyorum ama eğer çalışmıyorsan önce bir iş bulman ve kendi paranı kazanmaya başlaman gerek.
Soran+1 yılçalışmıyorum ama birikmiş param var. başlangıç için halledebilirim. gerisinde iş bulurum. kolay. önemli olan kararları vermek.
Soran+1 yılzaman ayırdığınız için teşekkür ederim buarada.
- +1 yıl
İş önemli hazıra dağ dayanmaz biliyorsun. Önce iş bulmalısın ondan sonra hazır paran ile hareket edebilirsin acele etme bu konuda.
Soran+1 yıltamam 👍 sakinleştim zaten. tekrar teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim öfkeyle kalkan zararla oturur sakince düşünmek en doğrusudur.
gerçekten yaş ilerledigi için mi öyle dedi.. yani bir an önce evlen yuvanı kur olarak mı demek istedi.. yoksa konu başka mı?
111 Yorumla
Soran+1 yılevlilik. planlar kuruluyor görüşmem için adaylarla falan. uğraşıyorlar baya
Soran+1 yılevet yükü ondan 😑
Soran+1 yıletraftan arkadaşları soruyormuş sen niye kızını vermiyorsun diye 😑 patatesim ya bir poşete koyup satacak 😑
Soran+1 yılsatdırmadığımdan olabilir mi acaba😑 yahu arkadaşlarına mahcup oluyor diye ben hayatımı heba mi edeceğim tanımadığım adama.
Soran+1 yılbenim istediğim modeli anlamsız buluyor. zaten yok yeryüzünde diyor kendisi de. onların seçtikleri de hiç uygun değil ama ya. hep mantık evliliği kurmama zorluyorlar. en geç 1 senede evlen demişlerdi. 8 ay önce. sanki pizza siparişi 😑
Soran+1 yıliyi sabahlar. görüş için teşekkür ederim.
acaba neden ve niye dedi bir baba kolay kolay söylemez böyle bişey
128 Yorumla
Soran+1 yılçalışmam ve evlenmem için
Soran+1 yılçalışma bahane de evlenmem için zorluyorlar 8 aydır.
Soran+1 yılhayır maddi durum sıkıntı deyil. zaten öğle birşey olsa kendim de çalışırım. söylemesine gerek yok. o kadar eşşek değilim. bizim kültürde evde kalmış durumdayım. konum konşu ne der kafasındalar. bir an önce "evlensin hayatını kursun " onlara göre doğru olan.
Soran+1 yıladaylar bile sunuldu, planlar yapıldı görüşmem için falan. konuşmaya çalıştım. olmadı. maalesef beni dinleyen ailem yok. hemen bağırıp çağırarak üste çıkıyorlar. Yıprandım zaten yıprandığım kadar. ama hala ayaktayım) ne zaman öldürecekler acaba merak etmekteyim)
Soran+1 yılailem modern aslında. bence evlilik konusunda herkesin üstüne böyle düşülüyor. kültür meselesi. bana özgürlükçü olduğumdan dolayı fazla geliyor. hayatıma müdahale edilmesini sevmiyorum. Yani aslında zaman bıraksalar normal şartlarda karşıma biri çıksa düşünürüm de. acaip acaip yollarla adayları sunuyorlar bana. tanımaya falan bile fırsat vermiyorlar. sanki eşimle onlar yaşayacak. neden sıcak bakmıyorum. çünkü özgürlüğümün elimden alınmasına korkuyorum. şimdiki erkekler de maşallah sözümden çıkmayacak yok şöyle olacaksın yok böyle olacaksın. kalıplara sokmaya çalışıyorlar. saçma sapan evlilik kuralları icat etmişler. onlara seni uydurmaya çalışıyorlar. ben doluyum ya bu konuda. sabaha kadar konuşurum bıraksan 😏
Soran+1 yılgeçmeyedebilir. işimi şansa bırakamam. en iyisi toptan çözüm. evlenmemek. eksikliğini de hissetmiyorum.
Soran+1 yılyahu ben hakimiyyet istemiyorum ki. ailem mantık evliliği, geneleksel evlilik yapmaya zorluyorlar. ben de mantıksal olmasındansa olmasın diyorum bu kadar. Gayet basit. çok basit. kimse anlamıyor beni.
Soran+1 yılaman herkes uzak dursun
Soran+1 yılhayır. ikinci kez aynı hataya düşmem. aptallık olur yani.
Soran+1 yılağır travmalı hem de.
Soran+1 yılburda güneşi görüyoruz zaten. ayrıca gerek de yok. teşekkür ederim.
Soran+1 yılnöbette miydiniz siz?
Soran+1 yılanlamadım)
Soran+1 yılyogayı öneririm
- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvi terk ederim bir daha gitmem ise girerim isimde yukselirim zengin biri olurum baska sehirde yasarim kimseye muhtac olmam
Not (gercek)11 Yorumla
Soran+1 yıltebrik ederim o zaman sizi.
+1 yıldiyemez..
çünkü evden ayrıldığımda 18 yaşındaydım..11 Yorumla
Soran+1 yıltebrik ederim.
+1 yılCinsiyetimin verdiği avantajla evden ayrılırdım zaten ayrıyım :)
19 Yorumla
Soran+1 yılhep bu cinsiyet zaten. erkek kardeşime yapmıyorlar ne hikmetse
- +1 yıl
Öyle deme bana da evlen diyip başımın etini yiyorlar erkek kardeşine sırası gelince yapacaklar herhalde.
Soran+1 yılonun sevgilisi var evlenmek istiyor. git ablanı evlendir sonra dediler😑 bide onun baskısı var😑
- +1 yıl
oho senin iş çok zor ya üstüme gelmeyin zurnacıya kaçarım falan de :)
Soran+1 yılyok ya ne münasebet. kimseyle evlenmem. çok istiyorsa kendisi de evde kalsın. ya da kızı kaçırsın. ayrıca hangi asırda yaşıyoruz. önce büyükler evlenecek falan. benim kınamamla birşey olmayacak ama kendi ailem başta olmakla bu şekilde düşünen ve evlatlarının önüne saçma sapan kurallar koyan aileleri kınıyorum.
- +1 yıl
Gerçekten yap demiyorum zaten tehdit et , ben de kardeşime dedim bak sıra falan düşünme beni bekleme senin kız arkadaşın var evlilik düşünüyorsan git annene babana söyle istesinler 2 gün geçmeden söylemiş hyar :) neyse bizimkiler sıcak bakıyor ben biraz yırttım gibi arada söyleniyorlar ben onu evlendirin diyorum sesleri kesiliyor :)
Soran+1 yılbizimkiler Nuh diyorlar peygamber demiyorlar ☺
- +1 yıl
Sana bol sabır diliyorum :)
Soran+1 yılteşekkür ediyorum 🙂
+1 yılgider bir iş bulur okuyorsam part time sonrada yavastan o evden ayrılmaya yol yaparım kendı hayatımı kurup
10 Yorumla
+1 yılOna bir huzur evi fotosu göster esprili tekrar düşün de
111 Yorumla
Soran+1 yılböyle birşeyle tehdit etmem. şakası bile güzel değil.
- +1 yıl
Onun ki de hoş değil
Soran+1 yıl24 senedir hoş bir şeyini görmedim zaten. De ben yapmam öğle şeyler. teşekkür ederim zaman ayırdığınız için.
- +1 yıl
Vazgeç
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Kendinden ödün vermekten..
Soran+1 yılbenim varoluş sebeplerim onlar materiallik açısından. nasıl böyle birşeyi yaparım.
Soran+1 yılyıllardır böyleyim. değişemem
- +1 yıl
Seni kanatana gel demeye devam et o zaman..
Soran+1 yılaile bu. Onların bedduasını alsam sanki daha mı iyi olacak hayatım.
- +1 yıl
Sen beni gayet iyi anladın
artık evlenmelisin mesaj ı bu :-)
13 Yorumla
Soran+1 yılistemiyorum.
Soran+1 yılteşekkür ederim.
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Konu evlilik ise, alınganlık yapma.
16 Yorumla
Soran+1 yılzorla güzellik yapmaya çalışılıyor.
Soran+1 yılAnlamadim. Sizlerde eve biriyle gelince mi evleniyorsunuz 😄
Soran+1 yılŞimdi anladım ☺ Kolaylıklar diliyorum.
evlen kocaya git demiş :D
17 Yorumla
Soran+1 yılbaskı var zaten.
Soran+1 yılbenim 27 değil. çakma profil.
Soran+1 yılhayır mezunum
Soran+1 yıl😑😑😑😑😑 ne garipsiniz siz erkekler ya 😑
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim ki deniyorsa ne oluyor
Surekli bir ima pesinde ikisi de hatta kardeşim. bile13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@HAKDAN insan ağır geliyor bir sure sonra
+1 yılArtık yuvadan ayrılma vakti geldi derim
15 Yorumla
Soran+1 yılzorla güzellik olmaz
- +1 yıl
O zaman iş güç yapma vakti geldi
Soran+1 yılHerşeyin bir zamanı var.
Soran+1 yılgörüşünüz için teşekkür ederim
- +1 yıl
+1 yılDoğrurken Banamı Sordun derim :D
10 Yorumla
+1 yılBabam hep diyor. bir ara evden kovdu :))
10 Yorumla
+1 yılSende bana yük oluyon derim
10 Yorumlabir anlık söylenir ama kıyamaz sonra.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDikkat çekici bir profil
119 Yorumla
Soran+1 yılamacımdışı
Cevap sahibi+1 yıl😂 cevapla yorum uymadı sanki
Soran+1 yıldikkat çekici profil dediniz. ben de amacım dikkat çekmek değil demek istedim)
Cevap sahibi+1 yılAma cekti yanı
Soran+1 yılnormaldir
Cevap sahibi+1 yılYazabilsem sıza açsanız mesajı olur mu
Soran+1 yılniye yazmaya çalışıyorsunuz?
Cevap sahibi+1 yılBunu orada açıklarım
Soran+1 yılo değil de mesaj yazmak isteyen neden gizli profille yorum yapar😄
Cevap sahibi+1 yılÇünkü ne cevap vereceğini kestiremiyorum hayır cevabı alayım da bu yorum böyle kalsın mi burada
Soran+1 yılkusura bakmayın size göre ayarlarımı deyişemem. Siz profilinizi açın. uygun görürsem takip ederim. ondan sonra yazma şansınız otomatikmen KS ayarlıyor zaten.
Soran+1 yılegooo inanılmaz 😄
Cevap sahibi+1 yılDeyisemem dediğine göre koy kızıyız :)
Bence değişsen iyi olurdu :)
Ayrıca ks bile ekleyince izin vermiyor mesaja.
Neyse sen bilirsin.
Soran+1 yılhayır şehir gızıyıxxx😂😄 çoxxx cahixilim ben 😊 Benim takip ettiğim kişilere yazmalarına izin veriyor KS
Cevap sahibi+1 yılİyi takip ettim seni bak bakalım :)
Soran+1 yıl10 dk önce de bu profili görmüştüm zaten😄 tahmin ettim gizli profilden yorum yazınca aynı kişi olacağınıza.
Cevap sahibi+1 yılİyi iste :) ecel teri döktürme insana :)
Soran+1 yılölecek bir durum yok ki. terini de dökesin
Cevap sahibi+1 yılİyi sustum
çok ağır bir laf ya çok gücüme giderdi
10 Yorumla
+1 yılHaklısın baba derim
13 Yorumla
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
Okulumun falan simdiye bitmis olmasi gerekiyordu ya askerde ya da calisiyor olmam gerekti ama hala uni deyim
Soran+1 yılanladım sizin iş de zor tabi. görüşünüz için teşekkür ederim.
+1 yılKendi başımın çaresine bakarım.
10 Yorumla
+1 yılTakmam
11 Yorumla
Soran+1 yılne güzel ya)) nasıl beceriyorsunuz))
+1 yıltakmam.
10 YorumlaSöverim
10 Yorumla
+1 yılTerk ederim evi
10 Yorumla
+1 yılBoşuna değil
10 Yorumla
+1 yılboşuna gelip geçer
10 Yorumla
+1 yılÜzülürdüm
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar