• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Babanız "bana yük oluyorsun" derse n'aparsınız?

Gizli Üye
Gizli Üye
(36-45)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Boşuna mı alınganlık yapıyorum?
Babanız "bana yük oluyorsun" derse n'aparsınız?
Cevapla
Babalık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Apsinte
    Apsinte Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 79%
    +1 yıl

    Erkek ya da kız fark-etmeksizin söylerler.. Yük derler, git derler, benim evim derler, kurallarım derler, benim her şeyi söyleme hakkım var derler. Bence boşuna alınganlık yapmıyorsun ama; sırf bunları duydun diyede yanlış kararlar verme sakın. Sakince düşünüp okul, iş hangisi var ise onun üzerine yoğunlaşıp en kısa zamanda uzaklaşma eylemeni gerçekleştir. Fakat bekar isen sırf bu yüzden evlenmeyi düşünme yanlış bir karar olur.. Fakat onlar "ben siz olmadan da.. ayakta durabiliyorum" diye göster. Yardım alabileceğin erkek arkadaş, kuzen, kız arkadaş kim var ise sana gerçekten yardım edecek tüm her şeyi kabullen. Sonrası bir gün telefonun çalar.. Arayanın kim olduğunu bilirsin, merak etme hiç.

    1
    27 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o son cümle neydi öğle :) teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evlenmeyi hiç düşünmüyorum zaten😄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Rica ederim.. "Evlenmeyi Hiç Düşünmüyorum" cümlen ile bana birini hatırlattın ama neyse... :) Bende öyle düşünüyorum.. birileri bir gün, bir yerlede.. belki düşüncelerimizi değiştirir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hep şu travmalar 😊 benimkinin değişeceğini düşünmüyorum.

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Haklısın bu hayatta ne biz nede bir başkası değişmiyor.. Ömrümüz sabit fikirli, ne yaparsın. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      burcun yengeç mi ya 😄 ne kadar farklısın 😄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Hayır bilemedin.. Benden eklem bacaklı olmaz. :) Farklı ben mi? Yok ya herkes gibi sıradan bir insanoğlu işte. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      burçlara takıkım ben. doğruyu bilene kadar tahmin edeceğim. Terazi mi? 😄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Ah siz kızlar.. Hayır yine yanlış, bence hakkın 3 ve gitti 2'si hepsini saydıktan sonra bulmuş olmazsın..:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 😄 5 olsun bari😄 12 tane burç var sonuçta 😄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Hadi 4 olsun.. Oda benim uğurlu sayım olduğu için.. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır sen niye yengeçle terazi olmuyorsun ya😄 burcun ne olursa olsun. yükselenin bu iki burçtan biri. balık mısın? 🙄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Aaaa öyle bir şeyin olması için.. Bir avukatla görüşüp, kimliğimin yanlış olduğuna kanaat getirip, dava yolu ile düzeltmeliyim. Yükselen kısmı anladığım bir konu değil maalesef. Hayır tabiki de.. Ayrıca balığı yemek olarakta sevmem. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      doğduğun saati biliyorsan yükseleni bulmak kolay. doğum tarihin ne Allah aşkına. ne acaip burç çıktın sen 😄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Doğduğum saat annemin deyimiyle 12:30 gece yarısı.. Ben bir insan işte. O ayda doğanların burcu. Onuda biri sorar da söylerim diye bakmıştım. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yalnız bir duygusallık yaptın ama ben bir öküzüm 😄 anlamadım. tam doğum tarihini söyler misin? tek başına saatle hesaplanmıyor yükselen 🙄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Duygusal her yerde değil.. bazen bazı insanlara, 19.05.1987-- Çok severim mavi gözlü devi. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben nasıl düşünemedim 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄 bu sabır ve platonikliğe bir boğa dayanır. Böyle farklı da bir boğa olur 😄😄😄😄

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Sen düşünemedin.. Ayrıca platonik değilde, sınırları zorlayan diyelim. Öylemiymiş bir boğa? sen şuna. :)

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Öylemiymiş bir boğa? Bak sen şuna olacaktı.. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dayanıklıdır bir boğa ya. nasıl akıl edemedim. aslında geldi gerçekten. Ama dedim ki, bir boğa yumşak konuşmaz. boğa öküz gibi görünür cidden. ondan söylemedim. yoksa aklımdan geçti. en sabırlı, sınırları zorlayan burç boğadır cidden. buarada yükselen burcun oğlak'mış.

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Biraz öyleymiş boğa.. Ama sonunda bu dayanıklılığı bir kenara da atarmış. Burcun kendisi öküz ama demek ki her boğa gerçek anlamda öküz değilmiş. Dediğim dedikte olurum ama; artık boşvermişlik evresindeyim. :) Ayrıca o yumuşak konuşma kısmı değilde kişisel yetişme ve kendini yetiştirme diyelim. Yoksa bazen bir beni tanıyamazsın. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana boğayı tanıtma.😄 kendimden biliyorum ne kadar öküz olduğumuzu 😂 ay şu boğanın boşvermişlik evresi. yakındır depresyon evresi😅 boğa dayanıklılığı atmaz kenara atmış gibi görünür. istediği zaman ayağa kalkmasını bilir yani. arada dünyaya isyanları tutar o kadar

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Ha ha ha boğa, boğaya toslarsa.. :) Tamamda hepte öyle olmuyor ama bunu da bilirsin ayrıca bence boğa kadını ile boğa erkeğinin farklııkları vardır. Sadece şunu söyleyebilirim boğa unutmaz. Ama öylede depresyona girecek bir tip değil. Benim diyen istiyorsa dursun karşısında. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      genel özellikleri aynıdır. öküzlüğü mesela😄 evet unutmaz. girer ya. Sadece çaktırmaz. gizli depresyon onunkisi. dedim ya istediği zaman çıkar o depresyondan.

      Yorumla
    • Apsinte
      Apsinte
      +1 yıl

      Çok acayipiz.. Bilemiyorum artık. Ben girmedim şahsen sadece bazı şeyler çok üstüme gelince tıkandığımı bilirim. Ve istediği zaman herkesten daha iyi olur.. :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bana yükselenim balık hırslanmama izin vermiyor. yoksa önümde kimse duramazdı tabi)) ben girdim sonra da kalkıp oynadığımı, güldüğümü bilirim 😄

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • serhan023
    serhan023 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Sorduğuna göre az bile alınmışsın.

    1
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hata bende mi acaba diye sordum. olabilir yani fazla alıngan olabilirim

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Hata olup olmadığına yorum yapabilmem için o lafı yiyecek kabahatin ne bilmem gerekir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ortada kabahat falan yok. sadece mezunum çalışmıyorum (kendi sebeplerim var) ve evlenmek istemiyorum. evlenmem için diretiyorlar. mesele bu

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Planın ne peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      öncelikle zamana ihtiyacım var. evden gidersem geri dönüşü olmayabilir. ailemden vazgeçmek istemiyorum. yarın toparlanıp çıkarsam geridönüşüm olmaz. ama biraz daha sineye çekersem yurtdışından olumlu master cevabı ile taşınırım. eğer kazanamazsam işe girer ayrılırım evden. aksi halde sokakta kalası halim yok ya.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      herne kadar kelime olarak yıkıp dökseler de ortalığı sokakta kalmamı istemezler.

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Bunları ailene de anlatıyor musun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Özel değilse sebep? Belki de hiçbir planın olmadığı için seni harekete geçirmeye çalışıyorlardır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yazda master okumama mani olmaya çalışarak evliliğe zorladılar. şimdi ama hazırlıklı çıkacağım karşılarına. biletle yani. şu an planlarımı anlatırsam anne baba bu razı olmadıkları için o işim olmaz. Allah maalesef ki onların isteğini yapıyor onlar isteğince

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Tamam işte senin gitmeni engellemek için işe başlamanı veya evlenmeni istiyorlar. Yük lafını da dediğim gibi seni harekete geçirmek için kullanmışlardır.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen tam gözünden vurdun. Onların planı bu. iş bile bahane.

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Bence alınacak bir şey yok. Gözlerinin önünde durmanı istiyorlar veya ayrı kalmak istemiyorlar. Bu durumu kendi başına değilde, başka bir aile üyesi yardımıyla çözmeye çalışırsan daha iyi olur.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evliliği mi kastediyorsun?

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Eğitimi de evliliği de. Sen ne dersen de ikna edemezsin. Kafama buyruk davranırım dersen ipleri iyice koparırsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ama başkalarının hayatımı çizmelerine boyun eğemem. baya baya fazla olur. zaten baskılarından boğuluyorum. evlenirsem hayatım kararır.

      Yorumla
    • serhan023
      serhan023
      +1 yıl

      Bazı şeyleri bazı insanlara anlatamazsın. Belki birileri yardımcı olur. İkna eder. Yok ben kendim hallederim, kafama göre davranırım dersen sonuçlarına katlanırsın. Karar senin.

      Yorumla
  • Denizran
    Denizran Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 89%
    +1 yıl

    Gücüme giderdi oturup 2 saat ağlardım heralde sonra yüzüne bile bakmazdm öyle bişey demeye hakkı yok ne yapmaya yaptı o zaman beni tövbe yarabbi

    3
    4 Yorumla
    • ÖLÇÜSÜZ
      ÖLÇÜSÜZ
      +1 yıl

      yaşı görmüyonmu 27 olmuş... ben 25 im bana bile baskı yapıyorlar bende 30 uma kadar evlenmeyecem :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yahu 27 değilim ya))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Denizran evden gitmeyi düşünüyorum

      Yorumla
    • Denizran
      Denizran
      +1 yıl

      Evden gidip kendine hayat kurabilicekmisn o kadar kolaymı

      Yorumla
  • Akuamarinopal
    Akuamarinopal Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 55%
    +1 yıl

    çok ağır bir laf kaldıramam ama konuşmam evde denk gelmeye calisirim duymadım ama insanin sığınacagi kişiye yükse bu cok ağır :-(

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

8

Cevap

27

Cevap

  • Erdem
    Erdem Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 57%
    +1 yıl

    Baba, babalığını yaptı da mı yük oluyorsun acaba...
    Bilemiyoruz ki, ne yüküdür bu...

    Benim babam dese takmam. Ya bir defol git derim mesela. Allah kimseyi kimsenin eline düşürmesin. Ayrı konu.

    Yaşlanıp da bakasın diye yanına geldiğinde sen de aynını dersin ona mesele kapanır ya. Çok dert etme...

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      duygusallık bakımdan babam olmadı, haklısınız bir noktada. teşekkür ederim

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Duygusal bakımda hangi baba babalığını tam yaptı ki? Burası Türkiye. Millet para kazanmak için kölelik yapıyor. Evdekiler rahat etsin diye...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kapitalist dünya. insanları paraya mecbur bırakıyorlar. keşke derin düşünen biri olmasaydım. cidden herşeyi anlamak yüzleşmek ne kadar zor birşey. akar suya kendini bırakanlar çok mutlular bence

      Yorumla
    • Erdem
      Erdem
      +1 yıl

      Onlar da kendi istedikleri için değil, mecburiyetten "mutlu". Onların durumu daha acınası, daha kötü ama iflah etmiyorlar...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yo hayır. Hiç bir şeyin farkında olmadıkları için bizlerden çok daha mutlu olduğunu düşünüyorum. Sebep - Sonuç aramayan kişiler hərzaman mutludurlar ama mangurtlar. O da ayrı birşey zaten

      Yorumla
  • koleyim-ben
    koleyim-ben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    demesine gerek yok bence 22 --- 23 yastan sonra evleri ayırıp bireysel yaşamalı insan ben öyle olmaya calısıyorum ve epeydir yardım almadım babadan şükür

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      üniversite hayatında ayırmıştım evi geçimi falan. mezun olunca zorla eve getirdiler.

      Yorumla
    • koleyim-ben
      koleyim-ben
      +1 yıl

      gene ayır bas git şehir dısına git istersen benim oldugum yere gel yardımcı olurum iş cevre gibi konularda kalcak yerdede olurm gerekirse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkür ederim çok naziksiniz, kendimin halledebileceği potansiyele sahibim. öncesinde yurtdışındaydım zaten.

      Yorumla
    • koleyim-ben
      koleyim-ben
      +1 yıl

      bu arada erkek dövmek asaglamak alay etmek istermsn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      lisedeyken kardeşimi dövenleri haşlayarak kotamı doldurmuştum. teşekkür ederim

      Yorumla
    • koleyim-ben
      koleyim-ben
      +1 yıl

      banada yap noluuuuur

      Yorumla
  • cнαтlαквєℓα
    cнαтlαквєℓα Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 40%
    +1 yıl

    Her baba, baba değil kardeş..
    Şan babası var
    İskele babası var
    Birde gölgesine yaşlandığını çınar gibi Baba var...

    1
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gölge bulduysanız ne mutlu size

      Yorumla
    • cнαтlαквєℓα
      cнαтlαквєℓα
      +1 yıl

      Sende bulursun inşallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkür ederim görüşünüz için

      Yorumla
    • cнαтlαквєℓα
      cнαтlαквєℓα
      +1 yıl

      Rica ederim kardeş

      Yorumla
  • Nişanlıbirbey
    Nişanlıbirbey Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36 , eic 68%
    +1 yıl

    oha kavgada denmez bu kelime , bayağı ağır konuşmuş ama sıkma canını belki bu ara sıkıntıları vardır bir anda çıkmıştır ağzından :/

    1
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      alıştık zaten alttan aldırtmalarına

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      sürekliyse kötü tabi ama , iyisiyle kötüsüyle baban var bide böyle düşün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o da doğru. Yalnız material olarak bir insanın olması ya da para yardımı eden bir insanın varolması birşey demek değildir benim için.

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      ama baban material değil ve iki onun evinde onun çatısı altında kaldın sürece babanın görüşü önemli o halde senin görüşüne göre.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      insan da bir cisimdir sonuçta. materialdir. abi zorla istemediğim insanlarla evlendirmeye çalışıyorlar. istemediğim bir işte çalışmamı istiyorlar. neyse yoruldum cidden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zaman ayırdığın için çok teşekkür ederim

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      ya canını ne kadar sıkma desemde sıkılacak
      aslında diyilecek ne kadar şey varsa seninki sadece kara kader oluyor , doğar seçim yapamıyoruz ve birde sorumluluk var , umarım herşey gönlünce güzel olur ve elbette atıracağım zaman sen benim arkadaşımsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynı olayları üniversite kazandığımda da yaptılar. milletin kızı yurtdışını kazanır gurur duyar bizimkisi gitsin evlensin diyor.😑 sinirlendim yine 😏

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      her huyda insan gerekir seninde çilen ne yazık ki baban ve inşallah bulacağın eş. adayı böyle olmuycak. ve sendende ondanda iyi. bir anne baba olucak düzen böyle işliyo ne yazakki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben inanmıyorum gerçekten eş konusunda sana katılamayacağım.

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      yani onların istediği birine evet diycen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aslaaaaaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bikere görücü üsuluna karşıyım. ikincisi karşıma mal mülk kısımdan iyi birilerini sunuyorlar. sanki patates alıyorum görüntüsüne bakarak pazardan. bu şekilde evlilik mi olurmuş.

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      yapı meselesi işte inşallah gönlünce olur herşey

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayırlısı. teşekkür ederim.

      Yorumla
    • Nişanlıbirbey
      Nişanlıbirbey
      +1 yıl

      merak ettim iyi misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      daha iyiyim, teşekkür ederim, balık bey :)

      Yorumla
  • Agaa1990
    Agaa1990 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 31%
    +1 yıl

    Hepte babaya yüklenmemeli tabiki haklı o konuda babalar çalışarak kazanmak varken boş zamanlarda para kazanmak varken daha çok kazanç elde edersiniz

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      herşey paradan ibaret mi ki. Normalde geçimimizi sağlayabiliyoruz. Yani evlenmemem sorun aslında onun için

      Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Bişeye öfkelenmiştir sana patlamiştir fazla düşünüp üzme kendini.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında haklısınız. 8 aydır aynı durumdayım. Baskı vardı ama bu denli olmamıştı. ya da ayların patlaması da olabilir. Görüşünüz için teşekkür ederim ☺

      Yorumla
  • mastergreeneyes
    mastergreeneyes Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 57%
    +1 yıl

    bunu bır babaya dedırtmemek gerek.. hepımız onlar veya bızler can verene kadar yuk olacagız dıgerıne ama koltugunun altına gırmek var ıken neden elıne hep poset verelımki.. babammm.. rabbım omrumden alsında ona versın...

    1
    0 Yorumla
  • Bartolomeoo
    Bartolomeoo Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl

    Karakter meselesi ama ben böyle bir lafın altında kalmam ne verdiği yemeği nede eşyasını isterim.

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evden gitmeyi düşünüyorum zaten.

      Yorumla
    • Bartolomeoo
      Bartolomeoo
      +1 yıl

      Ama bilinçsiz hareket de etmemek lazım. Çalışıyor musun bilmiyorum ama eğer çalışmıyorsan önce bir iş bulman ve kendi paranı kazanmaya başlaman gerek.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çalışmıyorum ama birikmiş param var. başlangıç için halledebilirim. gerisinde iş bulurum. kolay. önemli olan kararları vermek.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zaman ayırdığınız için teşekkür ederim buarada.

      Yorumla
    • Bartolomeoo
      Bartolomeoo
      +1 yıl

      İş önemli hazıra dağ dayanmaz biliyorsun. Önce iş bulmalısın ondan sonra hazır paran ile hareket edebilirsin acele etme bu konuda.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tamam 👍 sakinleştim zaten. tekrar teşekkür ederim

      Yorumla
    • Bartolomeoo
      Bartolomeoo
      +1 yıl

      Rica ederim öfkeyle kalkan zararla oturur sakince düşünmek en doğrusudur.

      Yorumla
  • kirmasti
    kirmasti Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    gerçekten yaş ilerledigi için mi öyle dedi.. yani bir an önce evlen yuvanı kur olarak mı demek istedi.. yoksa konu başka mı?

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evlilik. planlar kuruluyor görüşmem için adaylarla falan. uğraşıyorlar baya

      Yorumla
    • kirmasti
      kirmasti
      +1 yıl

      demek ki adamın içine oturmuş. seni evde kalmış olarak gördügü için zoruna gittigi için demiş olabilir. yani adam diyo ki kızım aptal aptal evde oturma. evlenmenin bir çaresine bak. ugraş emek ver bişiler yap diyo yani resmen sana :)) yükü ondandır sanırım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet yükü ondan 😑

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      etraftan arkadaşları soruyormuş sen niye kızını vermiyorsun diye 😑 patatesim ya bir poşete koyup satacak 😑

      Yorumla
    • kirmasti
      kirmasti
      +1 yıl

      hahahahaah.. çok komiksin. ya işte sorunca mahcup oluyodur belki.. evde kalmış kızı imajı verdigi.. onların öyle düşündügünü bilmesi zoruna gidiyodur. napsın adamcagız.. patates çuvalı olsaydın seni şimdiye yüz kere satmıştı.. üstüne para bile verirdi bak :))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      satdırmadığımdan olabilir mi acaba😑 yahu arkadaşlarına mahcup oluyor diye ben hayatımı heba mi edeceğim tanımadığım adama.

      Yorumla
    • kirmasti
      kirmasti
      +1 yıl

      elbette degil. adam sana git kim olursa olsun evlen mi diyodur. az kullanılmış müstamel bir damat adayı mı öneriyo ki ::))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim istediğim modeli anlamsız buluyor. zaten yok yeryüzünde diyor kendisi de. onların seçtikleri de hiç uygun değil ama ya. hep mantık evliliği kurmama zorluyorlar. en geç 1 senede evlen demişlerdi. 8 ay önce. sanki pizza siparişi 😑

      Yorumla
    • kirmasti
      kirmasti
      +1 yıl

      diren diren nereye kadar.. gül ile prensesin hikayesini biliyomusun..

      Yorumla
    • kirmasti
      kirmasti
      +1 yıl

      anlatırdım da zaman alır. neyse artık herşey gönlünce olsun.. iyi sabahlar :) by

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iyi sabahlar. görüş için teşekkür ederim.

      Yorumla
  • 06eczacı
    06eczacı Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    acaba neden ve niye dedi bir baba kolay kolay söylemez böyle bişey

    1
    28 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çalışmam ve evlenmem için

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      yok artık şaka yapıyorum de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çalışma bahane de evlenmem için zorluyorlar 8 aydır.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      evlenmeni istemesi tamam ama bu sözü söyleyecek kadar istemesi ilginç maddi durumu çok sıkıntılı mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır maddi durum sıkıntı deyil. zaten öğle birşey olsa kendim de çalışırım. söylemesine gerek yok. o kadar eşşek değilim. bizim kültürde evde kalmış durumdayım. konum konşu ne der kafasındalar. bir an önce "evlensin hayatını kursun " onlara göre doğru olan.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      valla o düşünceyi yıkmak zor ama sende kendini yıpratmamalısın oturup konuşnayı dene bence bir sonuçda herşeyin kısmet ve alın yazısı olacagına inan insanlardır yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      adaylar bile sunuldu, planlar yapıldı görüşmem için falan. konuşmaya çalıştım. olmadı. maalesef beni dinleyen ailem yok. hemen bağırıp çağırarak üste çıkıyorlar. Yıprandım zaten yıprandığım kadar. ama hala ayaktayım) ne zaman öldürecekler acaba merak etmekteyim)

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      aaa öyle ölüm falan Allah korusun biraz gerici bir aileye benziyo ve bu şartlarda dediğin gibi genelde tahammül edilemez bir durum alıyo ama aileyide değiştirme gibi şansımız olmadıgı için biraz daha sabredecegiz sen neden evliliğe sıcak bakmıyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ailem modern aslında. bence evlilik konusunda herkesin üstüne böyle düşülüyor. kültür meselesi. bana özgürlükçü olduğumdan dolayı fazla geliyor. hayatıma müdahale edilmesini sevmiyorum. Yani aslında zaman bıraksalar normal şartlarda karşıma biri çıksa düşünürüm de. acaip acaip yollarla adayları sunuyorlar bana. tanımaya falan bile fırsat vermiyorlar. sanki eşimle onlar yaşayacak. neden sıcak bakmıyorum. çünkü özgürlüğümün elimden alınmasına korkuyorum. şimdiki erkekler de maşallah sözümden çıkmayacak yok şöyle olacaksın yok böyle olacaksın. kalıplara sokmaya çalışıyorlar. saçma sapan evlilik kuralları icat etmişler. onlara seni uydurmaya çalışıyorlar. ben doluyum ya bu konuda. sabaha kadar konuşurum bıraksan 😏

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      sana bişey söyleyim o kurallar evlenince yıkılıyo bundan emin ol ve tüm kozlar senin eline geçiyo ailen madem modern bunu anlayabilirler o zaman ben dinkerim bende boş adamın biriyim zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      geçmeyedebilir. işimi şansa bırakamam. en iyisi toptan çözüm. evlenmemek. eksikliğini de hissetmiyorum.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      öyle bişey yok ülkemizde bakma sen yeni neslin evli olupda kadının hakim olmadıgı bir ev yok rahat ol sen evlenmemek kararın seni bunaltmıyo mu zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yahu ben hakimiyyet istemiyorum ki. ailem mantık evliliği, geneleksel evlilik yapmaya zorluyorlar. ben de mantıksal olmasındansa olmasın diyorum bu kadar. Gayet basit. çok basit. kimse anlamıyor beni.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      ben anlıyorum bende şimdi onu diycektim sana yok mu hayatında biri

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aman herkes uzak dursun

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      bu kadar kapanma bu kadar karamsar düşünme sal içindekileri rahatla ne şekilde olursa olsun bu hayatı yaşıycaz iyi ya da kötü her şekilde şükür diycez devam edicez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır. ikinci kez aynı hataya düşmem. aptallık olur yani.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      bunun altında bide aşk acısı yatıyo yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ağır travmalı hem de.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      off offf desene güneşi görecez :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      burda güneşi görüyoruz zaten. ayrıca gerek de yok. teşekkür ederim.

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      sıkıntı yok benlik daha uykuyu göremedim dinleyebilirim tekrar anlattırıp moralini bozmayacaksam eger en azından boş boş nete bakmış olmam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      nöbette miydiniz siz?

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      yok nöbette değilimde hergün nöbetciyim kendimce uyumama nöbeti uyunca sıkıntılar boguyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anlamadım)

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      sıkıntılar boguyo uyuyunca rüyalarıma giriyo aynı sıkıntılar herşeyi elimden aldıgı gibi uykumu da aldı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yogayı öneririm

      Yorumla
    • 06eczacı
      06eczacı
      +1 yıl

      ben beceremem öyle şeyleri

      Yorumla
  • Dostoviski
    Dostoviski Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Evi terk ederim bir daha gitmem ise girerim isimde yukselirim zengin biri olurum baska sehirde yasarim kimseye muhtac olmam
    Not (gercek)

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tebrik ederim o zaman sizi.

      Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    diyemez..
    çünkü evden ayrıldığımda 18 yaşındaydım..

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tebrik ederim.

      Yorumla
  • Anarşist_Prometheus
    Anarşist_Prometheus Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Cinsiyetimin verdiği avantajla evden ayrılırdım zaten ayrıyım :)

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hep bu cinsiyet zaten. erkek kardeşime yapmıyorlar ne hikmetse

      Yorumla
    • Anarşist_Prometheus
      Anarşist_Prometheus
      +1 yıl

      Öyle deme bana da evlen diyip başımın etini yiyorlar erkek kardeşine sırası gelince yapacaklar herhalde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      onun sevgilisi var evlenmek istiyor. git ablanı evlendir sonra dediler😑 bide onun baskısı var😑

      Yorumla
    • Anarşist_Prometheus
      Anarşist_Prometheus
      +1 yıl

      oho senin iş çok zor ya üstüme gelmeyin zurnacıya kaçarım falan de :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yok ya ne münasebet. kimseyle evlenmem. çok istiyorsa kendisi de evde kalsın. ya da kızı kaçırsın. ayrıca hangi asırda yaşıyoruz. önce büyükler evlenecek falan. benim kınamamla birşey olmayacak ama kendi ailem başta olmakla bu şekilde düşünen ve evlatlarının önüne saçma sapan kurallar koyan aileleri kınıyorum.

      Yorumla
    • Anarşist_Prometheus
      Anarşist_Prometheus
      +1 yıl

      Gerçekten yap demiyorum zaten tehdit et , ben de kardeşime dedim bak sıra falan düşünme beni bekleme senin kız arkadaşın var evlilik düşünüyorsan git annene babana söyle istesinler 2 gün geçmeden söylemiş hyar :) neyse bizimkiler sıcak bakıyor ben biraz yırttım gibi arada söyleniyorlar ben onu evlendirin diyorum sesleri kesiliyor :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bizimkiler Nuh diyorlar peygamber demiyorlar ☺

      Yorumla
    • Anarşist_Prometheus
      Anarşist_Prometheus
      +1 yıl

      Sana bol sabır diliyorum :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkür ediyorum 🙂

      Yorumla
  • Ghost_Protocol
    Ghost_Protocol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 37%
    +1 yıl

    gider bir iş bulur okuyorsam part time sonrada yavastan o evden ayrılmaya yol yaparım kendı hayatımı kurup

    1
    0 Yorumla
  • Kuzeylierkek28
    Kuzeylierkek28 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44
    +1 yıl

    Ona bir huzur evi fotosu göster esprili tekrar düşün de

    1
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      böyle birşeyle tehdit etmem. şakası bile güzel değil.

      Yorumla
    • Kuzeylierkek28
      Kuzeylierkek28
      +1 yıl

      Onun ki de hoş değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      24 senedir hoş bir şeyini görmedim zaten. De ben yapmam öğle şeyler. teşekkür ederim zaman ayırdığınız için.

      Yorumla
    • Kuzeylierkek28
      Kuzeylierkek28
      +1 yıl

      Vazgeç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • Kuzeylierkek28
      Kuzeylierkek28
      +1 yıl

      Kendinden ödün vermekten..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim varoluş sebeplerim onlar materiallik açısından. nasıl böyle birşeyi yaparım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yıllardır böyleyim. değişemem

      Yorumla
    • Kuzeylierkek28
      Kuzeylierkek28
      +1 yıl

      Seni kanatana gel demeye devam et o zaman..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aile bu. Onların bedduasını alsam sanki daha mı iyi olacak hayatım.

      Yorumla
    • Kuzeylierkek28
      Kuzeylierkek28
      +1 yıl

      Sen beni gayet iyi anladın

      Yorumla
  • R3dbull
    R3dbull Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40 , eic 30%
    +1 yıl

    artık evlenmelisin mesaj ı bu :-)

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      istemiyorum.

      Yorumla
    • R3dbull
      R3dbull
      +1 yıl

      kendi basına basının caresine bakabiliceksen bir arkadasınla eve cık ozaman babam bana öyle bişe desem bu ikisi arasında bir secim yaparım sizde manrıklı dusunun bence bol sans..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      teşekkür ederim.

      Yorumla
  • Ansur
    Ansur Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 43%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Konu evlilik ise, alınganlık yapma.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zorla güzellik yapmaya çalışılıyor.

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Kabullen demek istemedim :) .. Zorla güzelliğe karşıyım. Sadece o amaçla diyorsa kendini pek üzmemeye çalış. O bakımdan dedim. Bende eve geldiğimde sağıma soluma bakıyorlar yine mi bekar geldin diye , bende e ben gideyim geri diyorum. giiit diyor :)))))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anlamadim. Sizlerde eve biriyle gelince mi evleniyorsunuz 😄

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Ailemin yanına senede 3-4 kere anca gidebiliyorum. O zamanlarda böyle takılıyorlar bana :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdi anladım ☺ Kolaylıklar diliyorum.

      Yorumla
    • Ansur
      Ansur
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :) .

      Yorumla
  • ÖLÇÜSÜZ
    ÖLÇÜSÜZ Takip Et
    Yoda Yaş: 36 , eic 54%
    +1 yıl

    evlen kocaya git demiş :D

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      baskı var zaten.

      Yorumla
    • ÖLÇÜSÜZ
      ÖLÇÜSÜZ
      +1 yıl

      valla yaşında 27 olmuş.. evde kalma demişler sana... benim yaş 25 ama tarihi yanlış işaretlemişim 27 gözüküyo :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim 27 değil. çakma profil.

      Yorumla
    • ÖLÇÜSÜZ
      ÖLÇÜSÜZ
      +1 yıl

      hea o zaman yaşın küçükse evde kalmamışındır.. her neyse okuyonmu peki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır mezunum

      Yorumla
    • ÖLÇÜSÜZ
      ÖLÇÜSÜZ
      +1 yıl

      o zaman sana iş bul çalış demiş... anlayın işte her şeyide kötüye yormayın... ben kız olsam okumam evlenirdim... ne güzel sabah akşam yatardım ya... ohh valla yatardım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😑😑😑😑😑 ne garipsiniz siz erkekler ya 😑

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim ki deniyorsa ne oluyor
    Surekli bir ima pesinde ikisi de hatta kardeşim. bile

    1
    3 Yorumla
    • HAKDAN
      HAKDAN
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @HAKDAN insan ağır geliyor bir sure sonra

      Yorumla
    • HAKDAN
      HAKDAN
      +1 yıl

      sen de onların peşine düşş az diri ol ekmeğini kazan

      Yorumla
  • ahbukızlar
    ahbukızlar Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Artık yuvadan ayrılma vakti geldi derim

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      zorla güzellik olmaz

      Yorumla
    • ahbukızlar
      ahbukızlar
      +1 yıl

      O zaman iş güç yapma vakti geldi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Herşeyin bir zamanı var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      görüşünüz için teşekkür ederim

      Yorumla
    • ahbukızlar
      ahbukızlar
      +1 yıl

      Kader kısmet. Rica ederim @pantalas

      Yorumla
  • CemSolak12
    CemSolak12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    Doğrurken Banamı Sordun derim :D

    1
    0 Yorumla
  • The_UniQue
    The_UniQue Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Babam hep diyor. bir ara evden kovdu :))

    1
    0 Yorumla
  • X-jelly_boonX
    X-jelly_boonX Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Sende bana yük oluyon derim

    1
    0 Yorumla
  • Leader34
    Leader34 Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    bir anlık söylenir ama kıyamaz sonra.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Dikkat çekici bir profil

    1
    19 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      amacımdışı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😂 cevapla yorum uymadı sanki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dikkat çekici profil dediniz. ben de amacım dikkat çekmek değil demek istedim)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama cekti yanı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      normaldir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yazabilsem sıza açsanız mesajı olur mu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      niye yazmaya çalışıyorsunuz?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunu orada açıklarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o değil de mesaj yazmak isteyen neden gizli profille yorum yapar😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çünkü ne cevap vereceğini kestiremiyorum hayır cevabı alayım da bu yorum böyle kalsın mi burada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kusura bakmayın size göre ayarlarımı deyişemem. Siz profilinizi açın. uygun görürsem takip ederim. ondan sonra yazma şansınız otomatikmen KS ayarlıyor zaten.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      egooo inanılmaz 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Deyisemem dediğine göre koy kızıyız :)
      Bence değişsen iyi olurdu :)
      Ayrıca ks bile ekleyince izin vermiyor mesaja.
      Neyse sen bilirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayır şehir gızıyıxxx😂😄 çoxxx cahixilim ben 😊 Benim takip ettiğim kişilere yazmalarına izin veriyor KS

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi takip ettim seni bak bakalım :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      10 dk önce de bu profili görmüştüm zaten😄 tahmin ettim gizli profilden yorum yazınca aynı kişi olacağınıza.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi iste :) ecel teri döktürme insana :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ölecek bir durum yok ki. terini de dökesin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İyi sustum

      Yorumla
  • oxygeen
    oxygeen Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    çok ağır bir laf ya çok gücüme giderdi

    1
    0 Yorumla
  • SaitamaSensei
    SaitamaSensei Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Haklısın baba derim

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neden

      Yorumla
    • SaitamaSensei
      SaitamaSensei
      +1 yıl

      Okulumun falan simdiye bitmis olmasi gerekiyordu ya askerde ya da calisiyor olmam gerekti ama hala uni deyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anladım sizin iş de zor tabi. görüşünüz için teşekkür ederim.

      Yorumla
  • RuhuÖlüKız
    RuhuÖlüKız Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kendi başımın çaresine bakarım.

    1
    0 Yorumla
  • ŁuckyĐevנL
    ŁuckyĐevנL Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Takmam

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne güzel ya)) nasıl beceriyorsunuz))

      Yorumla
  • gulenmadamx
    gulenmadamx Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    takmam.

    1
    0 Yorumla
  • Academic
    Academic Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Söverim

    1
    0 Yorumla
  • Gizemdemiircan1
    Gizemdemiircan1 Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl

    Terk ederim evi

    1
    0 Yorumla
  • Purpolesss
    Purpolesss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Boşuna değil

    1
    0 Yorumla
  • NikanMemuru
    NikanMemuru Takip Et
    Xper 5 Yaş: 55
    +1 yıl

    boşuna gelip geçer

    1
    0 Yorumla
  • MyLifeBeLike
    MyLifeBeLike Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Üzülürdüm

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Babanız "bana yük oluyorsun" derse n'aparsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Babana bile guvenme ne demek? 11 cevap verildi
Babadan bana yük oluyorsun lafını duymak nasıl hissettirir? 7 cevap verildi
Kayin babanız size genele söyler gibi laf söyleyip münafık derse ne yaparsınız? 4 cevap verildi
İsi birakicam diye babam senden adam olmaz diyor? 5 cevap verildi
Babanın bu lafları etmesi? 8 cevap verildi
Babam senden bı bok olmaz diyor ben uğraşmıyorum şuanda istesem olur bı şeyler ama ağır laf... 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨