Ne yapardınız bu durumda olmuş olsaydınız?

Sizin sadece aşırı düşkün olduğunuz bir tanecik kız kardeşiniz olsa ve bir gün tanımadığınız bir kız geliyor ve size fake hesaptan kardeşinizin tehlikede oldugunu sizin yaşlarınızda alkolik ve maddeci bakımsız ama kadınlara zararsız bi akrabanızın kız kardeşinize aşık oldugunu ve ona yürüdüğünü söylüyor, sizde bu size yazan kızın kimliğini çözüyosunuz yani size yazan kız size söylüyo kim oldugunu bu çocuğu platonik sevdiğini ve bu çocuğun kardeşinize ulaşabilmek için kendisini kullandığını, ama bu size yazan kız hiç durmuyor hali hazırda sizden de hoşlanmaya başlamış, durmadan size mesaj atıyo çocuk hakkında bir sürü bilgi veriyo ve bu işe engel olmanızı istiyo herneyse siz müdahale etmiyosunuz konuya, size yazan kız durmuyo fake hesaplardan bu durumu millete yazıyo sizi de ekliyo yok haberiniz varmışta karışmıyormuşsunuz, ve size yazan kızın mesaj attığı kişilerden bazıları size yazıyo tekrardan böyle birisi bize mesaj attı diye doğrumu kim bu diyee
Ne yapardınız bu durumda olmuş olsaydınız?
Cevapla