Esimin ailesi çocuk için baskı yapıyor ne yapmalıyım?

Eşimle 2,5 yıldır ki evliyiz. şu an için çocuk düşünmüyoruz. Esimin ailesi sürekli buluştuğumuzda torun hasreti çekiyoruz keşke bir torunumuz olsa felan diyorlar, geçen gün kayinvalidem çocuğun mu olmuyor yoksa, bi hastaneye gidelim felan dedi çok sinirimi bozdu. Bende düşünmüyorum şu an için gayet iyiyim dedim. Neredeyse 3 yıl olacak ne zaman düşüneceksiniz felan dedi esimin yanında. Eşimde ondan etkilendi sanirim o da çocuk istemeye basladi bu ara. Resmen her yerden bi baskı var ne yapicam bilmiyorum
Esimin ailesi çocuk için baskı yapıyor ne yapmalıyım?
Cevapla