Annemle, anneannle ve babannemle aynı evin içinde küsüm. sizce yaptığım yanlış mi?

Dün annemle kavga ettik. Anneannemle babannem de benim açığımı söyleyerek 3'ü birlikte dedikodumu yaptılar. Bunlari duydum ve bugün annemle, anneannemle hiç konuşmadim. Babannem bi şey sorarsa kısa kısa cvp verdim o kadar. Onlarla beraber yemek yemiyor, odamdan çıkmıyorum. Yaptigim yanlış mi?

Annemle, anneannle ve babannemle aynı evin içinde küsüm. sizce yaptığım yanlış mi?
Cevapla