Sanata bakış açısını medeniyetle doğru orantılı olarak bakıyorum artık, peki ya siz?

Bizzat bir yakınım var kendisini her anlamda yetiştirmiş, geliştirmiş bir insan birsürü ülke görmüş, emniyet müdürü olmuş ve ülkesine en iyi şekilde fayda yapmış, 70li yaşlarında hayali olan motor ehliyetini almış, birçok dil öğrenmiş ve alzheimer hastalığına rağmen hala fizik ve matematik anlatabiliyor. Çocuklarını okutmuş geneli doktor, mühendis olmuş. Bu adam 40 yıl öncede sanat önemli ben çocuklara Sanata yönelin dedim ama doktor, mühendis olmak istediler lakin artık herkes mühendis oluyor ileride işsiz kalacak bu çocuklar en çok eğitimli bireyler sanatçı olmalı çünkü halka ışık tutacak olan onlar dedi oturup ağlayacaktım. Ben tiyatro istedim diye bazı kesimden akrabalarımda var tabiki aç kalırsın, kafan çalışıyor boşversene tiyatroyu, seni kandırırlar, sen mi oyuncu olacaksın, sanatçı orspnun yumuşatılmış hali diye eveleyip geveleyenlere baktım hiçbir deneyim yok serserilik geçmişi ve düşük genel kültür hariç muhtemelen daha önce tiyatroya bile gitmemiş o paraları gazino ve kumarhanelerde yemiş insancıklar.

Güncellemeler
1 yıl
Bazende seçilmediği, başarılı olamadığı için ya o yapımcılarla takıldı ondan başrol, ya o torpilli abi ya diyen tipler oluyor demekki sen çok çalışıp, dua etmedin ki olmadı ben sanmıyorum hepsininde torpilli, aşırı zengin çevreye sahip olan bireyler olduğunu birçoğu çocukluktan beri kendini geliştiriyor o şekilde oluyor.
Sanata bakış açısını medeniyetle doğru orantılı olarak bakıyorum artık, peki ya siz?
Cevapla