Çoğu zaman kendime aciyorum
. Anne ve babam sadece erkek kardeşime focuslanip bana üvey evlat gibi davrandılar dayımın çocukken aldığı bisiklete bindirmeyip sözde oğlu buyuynce bindirip sonra o büyüyünce ona bisiklet alıp bana almamaları ama bazı kızlar ne kadar şanslı sevgi ilgi ve şefkat içerisinde büyüdüler. Ve ilişkilerimde hiç sevilmedim maddi manevi somuruldum
. Çoğu zaman etrafımda genç yaşta evlenip mutlu bir yuva kuranlari görüyorum
Kocaları onlara aşık bir dediğini iki etmiyor çocukları var onları seven bir adam var kendim ise kaç yaşına geldim kimse tarafından evlenilmek dahi istenmedim
. Bazı zamanlar da düşünüp duruyorum neden etrafımda hem atanmış hem mutlu bir yuva kurmuş hemde mutlu bir ailede büyümüş kişilerle dolu
Anladım Allah'ım benden nefret ediyorsun çok merak ediyorum sana naptim da benden bu şekilde intikam alıyorsun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer