Genç yaşta mutlu evlilik yapan insanlar çok şanslı değil mi?

Çoğu zaman kendime aciyorum

. Anne ve babam sadece erkek kardeşime focuslanip bana üvey evlat gibi davrandılar dayımın çocukken aldığı bisiklete bindirmeyip sözde oğlu buyuynce bindirip sonra o büyüyünce ona bisiklet alıp bana almamaları ama bazı kızlar ne kadar şanslı sevgi ilgi ve şefkat içerisinde büyüdüler. Ve ilişkilerimde hiç sevilmedim maddi manevi somuruldum

. Çoğu zaman etrafımda genç yaşta evlenip mutlu bir yuva kuranlari görüyorum

Kocaları onlara aşık bir dediğini iki etmiyor çocukları var onları seven bir adam var kendim ise kaç yaşına geldim kimse tarafından evlenilmek dahi istenmedim

. Bazı zamanlar da düşünüp duruyorum neden etrafımda hem atanmış hem mutlu bir yuva kurmuş hemde mutlu bir ailede büyümüş kişilerle dolu

Anladım Allah'ım benden nefret ediyorsun çok merak ediyorum sana naptim da benden bu şekilde intikam alıyorsun

Genç yaşta mutlu evlilik yapan insanlar çok şanslı değil mi?
Cevapla