Erken yaşta doğru kişiyle yapılan evlilik çok iyi değil mi?

Eskiden (1 yıl önce falan) ıyy erken evlilik mi derdim bugünde bence çok güzel diyorum ve buna klâsik sıkıcı evlilikler gibi bakmıyorum düşünsenize kafa dengini erkenden bulup evlenmek birlikte hobilerinizi yapmak güzel vakitler geçirmek çocuk saçmalığı olmadan eğlenmek falan ay iyi bence
Erken yaşta doğru kişiyle yapılan evlilik çok iyi değil mi?
Cevapla