Siz benim yerimde olsaydınız napardınız?

Ben çocuklarımı kayınvalidemin görmesini istemiyorum hiç bir şekilde ne görüntülü ne de reel ve bu konuda haklı sebeplerim var ve bir çok insan benim bu tutumumu haklı buluyor çocuklarla en çok ilgilenen onlarla en çok vakit geçiren benim babaları benim kadar ilgilenip vakit geçirmiyor ve eşime dedikleri şey anneleri nasıl biliyorsa öyle yapsın göstermek istemiyorsa göstermesin çocukları kendi bileceği iş sonuçta o bir anne olarak çocukları için doğru kararı verir ne doğruysa onu yapar demek annen onun canını çok yakmış kızcağızı çok incitmiş ki çocuklarını göstermek istemiyor dediler kaynanam bana yaptıklarına saysın aklı başına gelmeden beni insan yerine koyup özür dilemedikçe ne hakkımı helal ederim ne de çocukların yüzünü gösteririm benim dedikodumu yapmadan namusuma laf etmeden önce düşünseydi ve daha neler neler?

Siz benim yerimde olsaydınız napardınız?
Cevapla