Sağlık sorunumdan dolayı evde oturuyorum ve aklıma sürekli ilk aşkım geliyor, onu hatırlamamak için evde nasıl oyalanabilirim?

15 yıldır tam anlamıyla unutamadım ama iş hayatım olduğu zaman yeni insanlarla tanışınca biraz oyalanıyordum. Bu yüzden işe gidip geldiğim dönem onu stalk yapsam da duygusuz şekilde stalklıyordum sadece merak ettiğim için yani hala aşık olduğum için değil ama 5 yıldır evdeyim ve sürekli o aklıma geliyor. Duygularım canlanıyor. Hatta 3 yıl önce sosyal medyadan yazdım ona😅 biraz konuştuk sonra bana engel attı. İş hayatı artık imkansız gibi ama ben evde oturdukça aklıma sürekli o geliyor oyalanmam lazım. Yıllar önce planlayıp gerçekleştiremediğimiz o gün geliyor aklıma. Kafamdan atamıyorum, ne yapıcağımı bilmiyorum. Evde oyalanmak için neler yapabilirim? Yemek yapıyorum, tv izliyorum, kitap okuyorum. Başka neler yapabilirim?

Sağlık sorunumdan dolayı evde oturuyorum ve aklıma sürekli ilk aşkım geliyor, onu hatırlamamak için evde nasıl oyalanabilirim?
Cevapla