iki kişi var yakınen tanıdığım 3 öğün çocuğunun yediği yemegi kendi yedigi ictigi aldıgı pirinçe kadar WhatsApp durumunda paylasir sona attim görmüyorum artık🙄
Yaptığı herşeyi sosyal medya da paylaşmak psikolojik rahatsızlık mıdır?
Kahve falan paylaşırım bazen ama böyle küçük mecralarda. Burada soru sormak için falan yani. Instagram'da falan paylaşmak bana saçma ve ezikçe geliyor. Hele yemek masası tam bir fiyasko. En çok yedikleri şeyleri ve kendine alınan hediyeleri, kocasının aldığı şeyleri vs paylaşanlar zavallıdır. Empati yoksunu zaten en başta.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bence her şeyin paylaşılması, kişinin onaylanma veya fark edilme ihtiyacından kaynaklanıyor olabilir. Ama bu sürekli hale geldiyse, psikolojik bir boşluğun işareti olabilir. İnsan kendine yetmeyi öğrenmeli, yoksa başkalarının ilgisine bağımlı olur. Paylaşımlarınız size mi yoksa izleyenlere mi hizmet ediyor, bir düşünün derim.
Çok açık ve net olarak söylüyorum ki çok kızdığım bir konu hele hele özel hallerini paylaşanlar kahvaltıya gidiyor kahvaltıda eşiyle resimler çekiyorum ona ınstagram'a veya WhatsApp'a koyuyor bir şekilde ben çok görgüsüzce ve de erkenci bir tavır olarak düşünüyorum
Kesinlikle daha ileriye gitmek istemedim daha detaylı yazabilirim ama zaten insanların Bu haliyle yapması hem mutsuzlukları perdelemeleri iç huzurlarının olmamaları ve de kendilerini mutlu göstermeye güçlü olduklarını çalışmaları aynı fikirdeyim
Beğenilme çabası ve silik tipler çoğunluğu bu yönden eleştirdiğinde zaten anlıyorsun. haz etmem hiç merak edip bakmam da o nedenle kim ne yapıyorsa umrumda da olmuyor.
Görgüsüz, kibirli ve özenti olma ihtimali yüksektir. Sosyal medyada paylaşım yapılabilir fakat doğru kişiye, doğru ortama, doğru vakite dikkat edilmesi gerekiyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Sosyal medya kullanmıyorum. Aslında kullansam dolduracak çok şeyim var. Nerdeyse her ay yurtdışına gezmeye gidiyorum. Sık sık araba değiştiriyorum. Oldukça üst düzey bir yaşam tarzım var ama paylaşıp insanların gözüne sokma ihtiyacı duymuyorum
Bilemiyorum tam olarak nedir, ben sevmem çok böyle şeyleri details olarak hoşuma gelir paylaşırım, yoksa böyle her hareketimi göstermeyi sevmiyorum. Vp durumlara bakmıyorum , paylaşmıyorum.😅