Batıda kadın olmak erkek olmaktan milyon kat daha avantajli degil mi?

Türmiyenin batisinda da avrupada da amerikada da öyle bence. Erkekleri ezebiliyoruz sesleri cikmiyor alt cinsiyetlerin.

Kadinlarin ustun oldugunu kabul etmeye basladı kerizler.

Beynimiz daha hizli gelisoyor akademik basarimiz cok daha fazla, daha hizli sosyallesebiliyoruz, aski daha iyi ve kolay yasayabiliyoruz

Batıda kadın olmak erkek olmaktan milyon kat daha avantajli degil mi?
Cevapla