İncilin insan icadı olduğunu bilmeme rağmen iyi bir hristiyan olabilir miyim?

Temel öğretilerini çok sevdiğim için Hıristiyan olmak istiyorum. Tanrı sevgidir, komşunu kendin gibi sev, sağ yanağına tokat atan birine diğer yanağını çevir vb. Bu öğretileri gerçekten çok seviyorum. Ama dinin hikaye kısmı saçma geliyor, yaratılış, İsa'nın soyu vs. O yüzden sadece felsefi kısmını ele almak istiyorum, yoksa insan icadı olduğu aşikar. Bu şekilde Hıristiyan olmanın mümkün olduğunu düşünüyor musunuz? İncil'in muhtemelen bir insan icadı olduğunu düşünsem de iyi bir Hıristiyan olabilir miyim?

İncilin insan icadı olduğunu bilmeme rağmen iyi bir hristiyan olabilir miyim?
Cevapla