Merhabalar, ben küçüklüğümde beri annem beni kuzenimler karşılaştırıp durur. Neyse artık alıştık. Ben sözel öğrencisiyim ve kuzenim de sayısal. Kuzenim dersler her zaman iyidi ve hiçbir zaman kuzenimi kıskanmadım.
Neyse bu kız 3 sene önce yurtdışına okumaya gitti ve bana 3 sene içerisinde mutlaka haftanın 2-3 bu konu açıldı bak kuzenin yurtdışına hak bile kazandı ( Yani 3 sene de huzurumu b*k etti* )
1 hafta Teyzemler bize geldi. ( Uzak şehir de yaşıyorlar ) Kuzenimi sordum, yurtdışında durumu nasıl. Nasıl kazandı, burs falan
Ve Teyzem bana Ayşe'nın Yks sınavına girdikten sonra direk Yurtdışına para ile dil okuluna gittiğini sonra paralı okula okuduğunu söyledi.. (isim değiştirdim )
ve İşte onlar gidince falan ben kavga çıkardım. 3 sene boyunca psikoloji şiddet yapıp yapıp durdun diye bağırdım anneme. Hani kız burslu gitmişti, hani okul göndermişti diye bağırdım ama kendimde o kadar boşluk oldu ki...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer