Katılım bankaları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Katılım bankaları hakkında ne düşünüyor sunuz?

Arkadaşlar katılım bankaları adı altında bir çok oluşum var ve faizsiz bankacılık sloganıyla işlem yapıyorlar. Şimdi bir ekstre işliyordum bu bankalardan birinin baktım da bayağı masraf adı altında yüklü meblağlar alıyorlar. Mesela operasyon masrafı ve esktre ücreti.. Diğer yandan bana bu pek samimi gelmiyor.. Yani bankacılık işi yapıyorsun ama faiz yok.. E sende paradan para kazanıyorsun farkı ne?

Belki farklı düşünen ya da bilen arkadaşlar vardır sizce bu oluşumlar ne kadar samimi?
Katılım bankaları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla