Katılım bankaları hakkında ne düşünüyor sunuz?
Arkadaşlar katılım bankaları adı altında bir çok oluşum var ve faizsiz bankacılık sloganıyla işlem yapıyorlar. Şimdi bir ekstre işliyordum bu bankalardan birinin baktım da bayağı masraf adı altında yüklü meblağlar alıyorlar. Mesela operasyon masrafı ve esktre ücreti.. Diğer yandan bana bu pek samimi gelmiyor.. Yani bankacılık işi yapıyorsun ama faiz yok.. E sende paradan para kazanıyorsun farkı ne?
Belki farklı düşünen ya da bilen arkadaşlar vardır sizce bu oluşumlar ne kadar samimi?
Arkadaşlar katılım bankaları adı altında bir çok oluşum var ve faizsiz bankacılık sloganıyla işlem yapıyorlar. Şimdi bir ekstre işliyordum bu bankalardan birinin baktım da bayağı masraf adı altında yüklü meblağlar alıyorlar. Mesela operasyon masrafı ve esktre ücreti.. Diğer yandan bana bu pek samimi gelmiyor.. Yani bankacılık işi yapıyorsun ama faiz yok.. E sende paradan para kazanıyorsun farkı ne?
Belki farklı düşünen ya da bilen arkadaşlar vardır sizce bu oluşumlar ne kadar samimi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar