Küçük şehirde yapamazsın diyor abartıyor mu?

Küçük bı şehirde işe girip yaşamayı düşünüyorum kız arkadaşıma anlattım bu hayalimi bana şey dedi " İstanbul'da doğup büyüdün küçük şehirde depresyona girersin , bak ben üniversiteyi tokatta okudum inan bana 2 yılda bunalıma girdim , küçük şehirin insanları yeni geleni fazla benimsemezler , arkadaş edinmen zor olur , mesela İstanbul'da sürekli gittiğin marketteki kasiyerle bile arkadaş olabiliyorsun , ama ufak şehirde herkes birbirini tanır genellikle , bı kişi ile biseyler yaşasan hemen yayılır ya da yeni görüştüğünün arkadaşı çıkar , bak abartmıyorum İstanbul'a alışmış birisi Ankara 'da bile zorlanır sen düşün gerisini diyor
Küçük şehirde yapamazsın diyor abartıyor mu?
Cevapla