17 yaşımda kapandım şimdi 18 yaşındayım kendi isteğimle kapandım diyemem tam olarak kız kardeşimin biraz kınama tarzı bakışları yüzünden kapandım elhamdülillah namaz kılıyorum açık olduğum zamanda kılıyordum ama nefsimle baş edemiyorum ve tamamen kendi isteğim ile tesettüre girmediğim için içimde bir huzursuzluk var biliyorum bunlar vesvese ama bende gencim olmuyor boğuluyor gibi hissediyorum lütfen kötü yorum yapmayın.
kaç gündür içimde savaş veriyorum artık hiç bir şey yapmak istemiyorum açılırsam ne olucak diyorum ama kapalıyken mutlu hissetmiyorum açılmak istemem güzellikle ilgili falan değil kendi içimden kapalı olmak gelmiyor etrafı da pek takmıyorum ailem kararıma saygı duyuyor ama korktuğum tek şey vicdan azabı çekmek lütfen olumlu yorumlar yapın şimdiden teşekkür ediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer