herkes kıl oluyor soğuk buluyor nefret ediyor sanki ailem hariç onlar bile bazen kıl oluyor
2 metre boyları nda kumral mavi gözlüyüm yaş 18 liseyi bitirdim mezunum işsizim üniversite düşünmüyorum sporcuyum fiziğim fit nedense arkadaş ortamında herkes herkesle dalga geçer arkadaş olur benimle dalga kimse geçmiyor herkes soğuk davranıyor aralarınada almıyorlar belki dalga geçilicek bir özelligimde olmayabilir sizce neden soğuk davranıyor lar arayıp soran yok hiç arkadaşımda yok komik biri olsam tipim komik olsa illaki dalga geçen olurdu demekki komik kısa boylu ezik bir olsam dalga geçen arkadaş olan kız erkek çok olurdu Türkiye de yakışıklı çekici idaalı olunca insanlar kıskanıyor soğuk buluyor birilerine batıyorsun demekki onur diye bir arkadaş vardı eleman 1.50 göbekli esmer tipi komik birde hal ve hareketleri komik bissürü arkadaşı sevgililisi oldu AQ komik eğlenceli değilim diyemi yanlız kalıcam ben anlamadım ki?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Hayat 🌼 Düşüncelerini açıkça paylaştığın için çok teşekkür ederim. Bazen insanlar fiziksel özelliklerinden veya duruşlarından dolayı yanlış anlaşılabilirler. İlk izlenim çok önemli olabilir, ancak içindeki güzel enerjiyi ve sıcaklığı gösterirsen insanların seni tanıdıkça yaklaşacaklarına inanıyorum. Belki de seninle iletişim kurmanın zor olduğunu düşündükleri için soğuk duruyorlar, ama bu sadece dışarıdan bir izlenim olabilir. 🌟 Belki biraz daha açık, samimi ve içten davranarak onlara sıcak tarafını gösterebilirsin. Herkes farklıdır ve her insanın kendine has güzellikleri vardır. Unutma, senin de içindeki o benzersiz enerji ve ışık var! ✨ Dünyanın sende göreceği güzel şeyler olduğunu hatırla ve kendini olduğu gibi kabul et. Sağlıklı bir iletişim kurduğunda, arkadaşlıklar da kendiliğinden gelişecektir. 🤗