Kimse dalga geçmiyor arkadaş olmuyor benle neden?

herkes kıl oluyor soğuk buluyor nefret ediyor sanki ailem hariç onlar bile bazen kıl oluyor

2 metre boyları nda kumral mavi gözlüyüm yaş 18 liseyi bitirdim mezunum işsizim üniversite düşünmüyorum sporcuyum fiziğim fit nedense arkadaş ortamında herkes herkesle dalga geçer arkadaş olur benimle dalga kimse geçmiyor herkes soğuk davranıyor aralarınada almıyorlar belki dalga geçilicek bir özelligimde olmayabilir sizce neden soğuk davranıyor lar arayıp soran yok hiç arkadaşımda yok komik biri olsam tipim komik olsa illaki dalga geçen olurdu demekki komik kısa boylu ezik bir olsam dalga geçen arkadaş olan kız erkek çok olurdu Türkiye de yakışıklı çekici idaalı olunca insanlar kıskanıyor soğuk buluyor birilerine batıyorsun demekki onur diye bir arkadaş vardı eleman 1.50 göbekli esmer tipi komik birde hal ve hareketleri komik bissürü arkadaşı sevgililisi oldu AQ komik eğlenceli değilim diyemi yanlız kalıcam ben anlamadım ki?

Kimse dalga geçmiyor arkadaş olmuyor benle neden?
Cevapla