Kimse arayıp sormuyor herkes nefret ediyor sizce neden?

Yaş 18Lise mezunuyum şu an çalışmıyorum üniversitede yok işsizim kimse gezmek falan istemiyor arkadaşım zaten yok kız arkadaşımda yok gerçekten arayıp soran ilgilenen biri yok uzun boylu 1.95 boylarında sarı saçlı denilebilecek biriyim kanka serserilerin peşinden ayrılmaz millet bana gelince dışlar ben bu gidişle depresyona da girebilirim aslında bir kusurum falanda cidden yok beni gören yanlızlar motive olur fiziğim falanda iyi sporcuyum da kimde arayıp sormaz ne işsiz insanlar AQ sizce neden böyle?

Aynı durumda olanlar var mı?

Kimse arayıp sormuyor herkes nefret ediyor sizce neden?
Cevapla