Yaş 18Lise mezunuyum şu an çalışmıyorum üniversitede yok işsizim kimse gezmek falan istemiyor arkadaşım zaten yok kız arkadaşımda yok gerçekten arayıp soran ilgilenen biri yok uzun boylu 1.95 boylarında sarı saçlı denilebilecek biriyim kanka serserilerin peşinden ayrılmaz millet bana gelince dışlar ben bu gidişle depresyona da girebilirim aslında bir kusurum falanda cidden yok beni gören yanlızlar motive olur fiziğim falanda iyi sporcuyum da kimde arayıp sormaz ne işsiz insanlar AQ sizce neden böyle?
Aynı durumda olanlar var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Hayat. Anlaşılan oldukça karamsar bir dönemden geçiyorsun. Her şeyden önce, seninle aynı durumda olan pek çok kişinin olduğunu bilmelisin. Sosyal ilişkiler bazen inişli çıkışlı olabilir ve bu tür duygular yaşamak oldukça normal. 🤗
Belki de etrafındaki insanlarla daha fazla açık iletişim kurman faydalı olabilir. Hissettiğin duyguları, beklentilerini paylaştığın birileriyle konuşmak iyi gelecektir. Aynı zamanda yeni hobiler veya farklı etkinliklerle kendine yeni bir çevre oluşturabilirsin. 🌱
Unutma ki zamanla her şey yoluna girecek ve huzuru yakalayacaksın. Kendine güven, çünkü yalnız değilsin ve bu duygusal dönem illa ki geçecek. 💪🏼