Neden kadınlar evlenmek yerine atanma hayallerini paylaşıyorlar (ki çok haklılar)?

Sizinde düşüncenizi sormak istedim bence benim fikrim bu devrin erkeği evlenmeyi haketmiyor ve kadına yüktür.

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar haksız mıyım bence hiç değmez her şey ortak kazançlar bölünüyor ben çalışır arabamı alırım ama boşanmak istesem ortak oluyo ne saçma tüm emeğime ediyor halbuki ev araba olması gereken şey erkekte erkek günümüzde çok pasif güçsüz kaldı kadınlar bu kadar güclenmişıken birde onlara yemek temizlik para bölüşmeli gereksiz geliyor birde üstüne aldatılırsan vay haline
Neden kadınlar evlenmek yerine atanma hayallerini paylaşıyorlar (ki çok haklılar)?
Cevapla