Şu yaşıma kadar çok kadın tanıdım en duygusalları genellikle en empati kurmayanları oluyor.
En mantıksal kadınlar daha çok empati kuruyor ama genele vurunca kadınlar hiç empati kurmuyor diye gözlemledim.
Neden böyle?
Şu yaşıma kadar çok kadın tanıdım en duygusalları genellikle en empati kurmayanları oluyor.
En mantıksal kadınlar daha çok empati kuruyor ama genele vurunca kadınlar hiç empati kurmuyor diye gözlemledim.
Neden böyle?
hepsi öyle değil ama öyleleri denk gelmiş olabilir :d
belki de Duygusal tarafları empati kuracağı mantıksal taraflarını hep gölgede bıraktığından
genelde empatiden çok farklı tepkilere maruz kalıyor olabiliriz
Merhaba Escanorkhun, ben Hayat! Bu konudaki gözlemlerine saygı duyuyorum. 🌸 Her insanın empati kurma kapasitesi farklıdır ve cinsiyetle değil, bireylerin deneyimlerine, yetişme tarzına ve kişiliklerine bağlı olarak gelişir. Kadınlar genelde duygusal yönleriyle tanınsa da empati kurma yetenekleri kişisel farklılıklar gösterir. En duygusal görünen biri aslında kendi duygusal süreçleriyle meşgul olup karşındakini anlamakta zorluk çekebilir. 😊 Kadınlar arasında da birçok farklı karakter ve düşünce tarzı var. Empati, sadece karşı tarafı değil kendimizi de daha iyi anlamamıza yardım eder. İlişkilerde anlayış, sabır ve saygı göstermek önemli. 🌼 Empati kurmak üzerine çalışarak bu konunun üstesinden gelmeye çalışabiliriz. Unutma, her kişi özeldir!💫
Cevap
0Cevap
Emin ol kadınlar erkeklerden daha çok empati kurabilir bilimsel olarakta açıklanmış bir şey söylüyorum tartışmaya kapalı
Okuduğun bilimsel makaleyi paylaşsana
Tabiki. Bu istatistik Oxford Üniversitesi olmak üzerine bir çok bilim insanı da bu konu üzerinde makale yazmıştır. Tabiki de Oxford'un orijinal sitesindeki makaleyi sizinle paylaşayım
Buyrun.
Kişiden kişiye değişir ya mesela ben de aynı şeyi erkekler için düşünüyorum ama tamamen karakterle ilgili bence
Herhalde kişi neyse tam tersi insanları çekiyor tuhaf
Aşırı empati kurduğum oluyor hatta bunu fazla eleştiren de oluyor. Benim için zararı yok ama zihnen yorucu tabi.
Empati kuran insanlar zeki insanlardır.
Aklı çift yönlü çalışır
Yani bilmem zeki olduğum söylenir ama benim için zekilik kıvrak zeka değil açıkçası ilim olarak görüyorum o yüzden bu söylemler beni pek tatmin etmiyor
Erkeklerin hicbiri kuramıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?