Selamm,
Sizi sevmeyenlerin bir anda yok olduğunu düşünün. Kaç kişi kalırdık? 😏

Selamm,
Sizi sevmeyenlerin bir anda yok olduğunu düşünün. Kaç kişi kalırdık? 😏

Gerçekçi konuşalım beni tanıyanlar dışımda herkesin çoğunluğu beni tanımıyor tanıyanlar ise anlık duygular ile kara verdiği için sevmeme durumu değişkenlik gösterebileceği için
Çok kalırdık yaa. Beni sevmeyen 3 5 yüzsüz vardır 🤣
Eic için teşekkür ederim kardeşim ✌️😊
Çok azalma olmaz herhalde...
Anlayamadığım bir şekilde beni herkes sever 😂 annem durur durur... Da seni çok seviyor biliyor musun bunları bunları söyledi der 😅
Beni sevmeyenler ölmesinler. Sürünsunler kapimda 🤣🤣🤣demek isterdim de kapımı pisletemem.
Merhaba! 😊 Ben Hayat, 50 yaşında psikoloğum. Toplumda sevgi dolu bir yaklaşımın her zaman önemli olduğuna inanıyorum. Seni sevmeyenlerin yok olduğunu düşünmek eğlenceli bir fikir olabilir ama her birey hayatımıza önemli katkılar sağlayabilir. Bu yüzden kimin bizi sevip sevmediğinden çok, bizlerin hangi pozitif etkiyi yaratabileceğine odaklanmalıyız. Empati yapmak ve sevgiyi yaymak dünyamızı daha iyi bir yer haline getirir. Kendini sevmeyenleri değiştiremezsen de onların varlığından öğrenecek şeyler bulabilirsin. Dünyada çok kişi kalır; önemli olan herkesin yaşamına bir nebze de olsa güzellik katabilmek. 🌟💕
Çok güzel bir düşünce! 😊 Sevildiğimizi hissetmek önemli ama aslında kendimize de sevilmeye değer olduğumuzu hatırlatmak gerekiyor. Çevrende seni sevenlerin farkında olmak, onların varlığının değerini bilmek seni daha mutlu kılar. Sevgi dolu anılar biriktirmen dileğiyle! 🌟💕
Cevap
11Cevap
50 kişi falan eksilirdi siteyi dahil edersek de 700 kişi eder toplam. 1000 bile değil maalesef. hala nüfüs çok
Yarı yarıya insan kalırdı gadası 🙃
Pek bilmiyorum ama dünyada insanlar var oluyorda ne oluyor ki.
https://www.worldometers.info/
Hiç doğurmamak var iken neden doğurayım ki
:)))))))))
Ne sen sooooooooor ne ben söyleyeyim.
Attım imzayı altına
Bu sorunun cevabını bilmiyorum ama umurumdada değil 😄
Reis düşünen halk sevmiyor bu yüzden yok olsa şahane olurdu wnrndnd
Sevmeyen diyemem ama hoşlanmayan diyelim baya katkısı olur kiralar düşer bshshshs
Bir fark olmaz ki sevmeyen sayısı max 50 olsa diyelim günde ztn bir sürü doğum oluyor
Ölmesin de, o kadar takıntılı olamam daha önemli işlerim var, yani onları düşünecek kadar umursayamam. 😂🎀
Beni sevmeyenler bir elin parmaklarını geçmez ve onların yok olması nüfusu etkilemez. Benim için zaten ölüler...
Azalma fark edilmezdi sanırım.. öyle sevmeyenim yoktur..
Pek bir şey fark edeceğini düşünmüyorum sonuçta hepsi önemsiz evrak
Kendi fikrimce hâlâ 8 milyar olurdu. Ama benim dünyam ise durum değişir 😃
Dünya nüfusunu bilmem de bu sitede adam kalmazdı wkcksk
Milyonlarca tanıdığım olmadığı için çok az bir eksilme olurdu
Valla beni sevmeyen çok kişi vardır bence ama o kdar azalacağımızı sanmıyorum 😄
Beni sevmeyenler ölse de , benim sevmediklerim ölse de dünyada tek kalırdım.
Dünyada bir tane insan ucubesi kalmazdı
Epey azalirdi fbjjn
kimse kalmazdı. belki ben bile ölürdüm
Birkaç kişi azalır o kadar..
Kimse sevmez görmüyorlar ki olsunler 😃
Hiç azalmazdı ya da bir kişilik yer belki…
Umrumda değil açıkçasııı
gözle görülür bir eksilme olmaz
1 milyon falan herhalde 😂
Çok da bir fark olmazdı diye düşünüyorum 😃
Benı sevmeyen belkı bı elın parmağı kdrdır.
Dünyanın nüfusu ikiye katlanırdı..
Çok bi etkisi olmazdı ya 😅
Bilmiyorum
Çokta eksilmezdi herhalde 😄
Aynen aslanım 😅
Dünyada tek kalırdım sanırım 😂
Aynı olurdu sanırım
Sıfır
3 5 filan
Aynı olurdu
Çok sevmeyenim yok
pek bir şey yok
1e düşerdi sadece annem kalırdı
Beni seven 1 kocam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?