Okulda bi kızın adının çıkması güzel mi sizce?

Birileriyle bi şeyler yaşadı ve bu yayıldı bi yandan bütün erkekler o kızı arzuluyo bi yandan da herkesin o kızı konuşması can sıkıcı sizce?

Okulda bi kızın adının çıkması güzel mi sizce?
Cevapla